• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

How To Snel en effiecent velgen reinigen

Ik vind het niet de beste video als ik eerlijk ben. Ik weet niet of het jouw video is, maar hieronder enkele tips (ook voor anderen).
1. Gebruik een prewash
2. Velgen eerst afspuiten voor het insprayen met velgenreiniger.
3. Die kwast is best stug en zal zeker krassen op gelakte delen (dus ook op deze velgen)
4. Tussendoor afspoelen kost tijd.
5. Velgbed en remklauw zijn nu nog niet schoongemaakt.
Edit: de banden zijn ook nog niet schoongemaakt, maar dat hoeft ook niet altijd in mijn ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de moeite om de video te maken! Tipje voor de volgende, probeer een statief te gebruiken. Dan heb je meer afstand en zie je meer, het beeld schokt nu behoorlijk omdat je hem in je hand houdt en dat kijkt gewoon minder fijn.

Volgens mij je eerste video dus niets aan de hand, neem de tips ter hand en ga voor verbetering bij de volgende.
Kijk maar eens hoe "goed" de eerste video's zijn van hele grote youtube kanalen. Sommige zijn echt dramatisch maar dat geeft ook aan dat ook zij hebben moeten leren.

Succes!
 
Ik vind het niet de beste video als ik eerlijk ben. Ik weet niet of het jouw video is, maar hieronder enkele tips (ook voor anderen).
1. Gebruik een prewash
2. Velgen eerst afspuiten voor het insprayen met velgenreiniger.
3. Die kwast is best stug en zal zeker krassen op gelakte delen (dus ook op deze velgen)
4. Tussendoor afspoelen kost tijd.
5. Velgbed en remklauw zijn nu nog niet schoongemaakt.
Edit: de banden zijn ook nog niet schoongemaakt, maar dat hoeft ook niet altijd in mijn ervaring.

Een kwast die krassen kan veroorzaken ?
Is dat echt zo ? Het is een detail kwast die van carclean komt ?

Een Van de best verkochte
 
Op zwarte hoogglans lak: you bet! Dat krast al als je er naar kijkt. Ook ik pleit trouwens voor eerst afspuiten voordat er contact gemaakt wordt. Nu zien die van jou er aardig schoon uit, maar als start zou ik nooit beginnen met contact.
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
n kwast die krassen kan veroorzaken ?
Is dat echt zo ? Het is een detail kwast die van carclean komt ?

Ja, en ik heb die kwasten zelf ook dus ik spreek uit ervaring ;) Carclean verkoopt ook de Monello soffice duo (of iets in die richting) en die zijn een stuk zachter. Die heb ik zelf dan weer niet, maar wel kwasten die er verdacht veel op lijken.
 
Als bescherming gebruik ik zelf gyeon wetcoat(insprayen en direct afspuiten), voordeel hiervan is dat je het niet hoeft uit te poetsen. Ik denk qua bescherming ook net wat beter dan een Quick detailler.
 
  • Leuk
Reactions: Divided
Ja, en ik heb die kwasten zelf ook dus ik spreek uit ervaring ;) Carclean verkoopt ook de Monello soffice duo (of iets in die richting) en die zijn een stuk zachter. Die heb ik zelf dan weer niet, maar wel kwasten die er verdacht veel op lijken.

Hier ook de ervaring dat ze krassen op zwart gelakte velgen