• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sonax Profiline Polymer Netshield (PNS)

Waarom zou je überhaupt het product willen verdunnen? Ben benieuwd hoe je siliconen verdund krijgt.
Is het Hollandse gierigheid of...?

Er zitten meer siliconen in PNS dan in de prammen van Pamela Anderson.

200.gif
 
Mooi idd.
Ik wou t op m’n eigen auto ook proberen, maar dan op goed voorbereide, brandschone lak.
 
Gyeon Cure kan je ook verdunnen met water. Je kan dan gewoon wat meer Cure op een doek spuiten zonder teveel product te gebruiken. In de basis heb je maar weinig nodig van Cure. Misschien handig voor mensen die toch liever een ruime hoeveelheid op een doek willen gebruiken. Dit geld misschien ook wel voor BSD.
 
Patrick, ik weet niet waarom ze het verdunnen.
Ik denk dat ik het ook maar niet ga doen, hoop gedoe, en maar de vraag wat t uit haalt.
 
Ik zou het ook niet verdunnen. Als dat beter was, dan had sonax dat wel gedaan in de fabriek en/of in de handleiding gezet. Bij sonax werken heel wat mensen die er zeer waarschijnlijk meer kennis van hebben dan de gemiddelde YouTuber.
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i en Quantoxx
Dit blijft ook geweldig mooi spul voor over een glascoating op velgen. De velgen waar een glascoating is aangebracht, spuit je vaak al zo schoon. Met PNS erover is dat nog ff een tandje beter!
 
5000km is natuurlijk niet zo gek veel. Enfin, ik ga het kopen voor de wintermaanden in combinatie met de 476s. Op mijn autolak is na kleien de beading goed maar de sheeting valt vies tegen. Mogelijk dat de combinatie het beste van twee werelden geeft en het de hele winter doorwerkt.

iemand ervaring wat de beste volgorde is? Wax en dan sealant of vice versa
 
Sealant --> Wax. ;)

Sealant op een zo schoon mogelijk ondergrond, toppen met wax. Echter zou mijn voorkeur uitgaan naar een goede basis leggen met één product en deze bijhouden middels een boostend product. (Wetcoats, foams, etc) Zo heb je ten alle tijden goede beading en sheeting en is vrij simpel aan te brengen.