LB, het probleem heeft blijkbaar zichzelf opgelost, al zit de eigenaar van de wagen er ook wel voor iets tussen. Ik heb die vegen eens bekeken door een vergrootglas, ben er eens met een handpad en ssr1 over geweest, en kwam toen tot de constatatie dat het probleem zich niet in de blanke lak bevindt, maar er onder.
Ik heb toen naar de garage gebeld, en hen gevraagd of ik eens mocht langskomen, aangezien het hier dus duidelijk om een lakdefect ging, wat ik zelf niet wou oplossen, maar waar zij verantwoordelijk voor waren. En wat bleek, tijdens een herspuiting van de onderzijde van de wagen, had ik ong. 1 jaar geleden gevraagd om enkele steenslagputjes mee aan te pakken, waaronder er 2 op die plaats zaten. Blijkbaar, naar zeggen van het hoofd carrosserie, heeft men met vettige vingers of iets dergelijks, enkele vegen gemaakt, en heeft men daarna gewoon het bepaald stuk afgelakt, en er verder niet naar omgekeken...
Oplossing, Maandag 6 Mei gaat de wagen binnen, en gaat men het ganse stuk opnieuw herlakken, en wees der maar zeker van, dat ik de werken met een kritisch oog zal opvolgen. Bedankt nogmaals voor je aanbieding om eens bij je langs te komen, stel ik ten zeerste op prijs, maar het zal nu niet meer nodig zijn, gelukkig.rofl
Ik heb nog enkele vragen, en kan maar beter in dit topic blijven vind ik persoonlijk. Wanneer het stuk net gelakt is, kan ik het dan gelijk beschermen met een goede wax, of dien ik nog enige tijd te wachten ? Verder vraag ik me af hoe je een kleine ruimte swirlvrij kan maken, ik bedoel dus de zwarte ruimte, wanneer het embleem verwijderd is (zie foto).