Als het straks weer wat beter weer is zit er in de planning de koplampen van mijn 21 jarige CX te vervangen.
Ik heb een aantal reserve lampen liggen dus ik ga de beste opzoeken en daarop de mooiste glasplaten opzetten.
Gezien de kitlaag ook allemaal minimaal 21 jaar oud is ga ik deze opnieuw lijmen voordat ze op de auto gaan.
Hierdoor krijg ik dus kan om alles aan de binnenkant ook goed schoon te maken.
Het glas is denk ik niet zo spannend dat maak ik schoon met Megs APC / Megs NXT Generation Glass Cleaner.
De achterkant en het huis van de lampen dat komt ook wel goed.
Maar wat kan ik doen met de reflectoren, deze lijken me nogal kwetsbaar. Maar ik kan ook voorstellen dat er na 21 jaar een aardige laag troep op zit. Een vieze reflector is gelijk aan minder lichtopbrengt...
APC? Megs NXT Generation Glass Cleaner? Laagje Natty wax? Wie zegt het?
Of moet je het net zoals lak behandelen? 5 stappen plan?
Alle tips en hints zijn weer welkom
Ik heb een aantal reserve lampen liggen dus ik ga de beste opzoeken en daarop de mooiste glasplaten opzetten.
Gezien de kitlaag ook allemaal minimaal 21 jaar oud is ga ik deze opnieuw lijmen voordat ze op de auto gaan.
Hierdoor krijg ik dus kan om alles aan de binnenkant ook goed schoon te maken.
Het glas is denk ik niet zo spannend dat maak ik schoon met Megs APC / Megs NXT Generation Glass Cleaner.
De achterkant en het huis van de lampen dat komt ook wel goed.
Maar wat kan ik doen met de reflectoren, deze lijken me nogal kwetsbaar. Maar ik kan ook voorstellen dat er na 21 jaar een aardige laag troep op zit. Een vieze reflector is gelijk aan minder lichtopbrengt...
APC? Megs NXT Generation Glass Cleaner? Laagje Natty wax? Wie zegt het?
Of moet je het net zoals lak behandelen? 5 stappen plan?
Alle tips en hints zijn weer welkom