• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Spooky202 stelt zich ook maar eens voor

spooky202

Detailing trainee
6 dec 2008
1
47
Het wordt ook eens tijd dat ik mezelf voor ga stellen hier. Lees al tijden mee (erg veel goede info hier) en heb ook al een paar bestellingen bij Tim geplaatst.

Mijn naam is Casper en ik woon in Voorburg. Ben al een aantal jaren bezig met detailen. Eerst met het handje, maar sinds een paar maanden ook in het bezit van een DA.

Sinds halverwege deze week in het bezit van een gloednieuwe Volvo V50. Vind het erg moeilijk om er vanaf te blijven (zeker nu Tim vanochtend de eerste swirls ontdekte... dealer zal 'm voor het afleveren wel door de wasstraat gehaald hebben :( ), maar de lak moet eerst nog wat uitharden.

Ik vind het forum erg goed en verwacht er nog wel menig uurtje in door te brengen :cool:

Hier nog wat foto's van mijn nieuwe ride:

DSCN0270Medium.jpg


DSCN0271Medium.jpg


DSCN0272Medium.jpg


DSCN0273Medium.jpg


DSCN0274Medium.jpg
 
Welkom.

Zeer nette volvo mooi strak interieur.
En dat poetsen van die dealers kan je geen poetsen noemen.
Eventjes lezen hier wat spullen bestellen en goed aan de gang met de volvo.
Zeker dat de swirls gaan verdwijnen$$)
 
Prachtige wagen! Mooie kleur en een heerlijk design! Interieur vind ik helemaal niets. Ben niet van het hout en ik vind die ruimte achter de middenconsole maar niets. Maar van buiten vind ik het een erg mooie wagen!

Veel detail plezier hier!
 
Welkom!
Hele mooie nette auto! :)^
Groot genoeg om er lekker een dag mee zoet te zijn :-b