• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sportinterieur Seat Altea / Rubber nopjes

Sharif78

Detailing addict
24 apr 2013
40
52
46
Goedemiddag,

Ik heb een tijdje geleden voor een klant een Seat Altea gedetailed (exterieur). Klant vroeg of ik ook eens wilde kijken of ik zijn interieur onder handen wilde nemen. Aangezien de vorige eigenaar honden heeft gehad en dus overal vlekken heeft in de bekleding.
Ik had toen toch de extractor bij me, dus heb eigenlijk meteen eens even geprobeerd, zijn interieur schoon te maken. Nou, dat lukte dus niet.
Hij heeft dus een sportinterieur in zijn Seat, wel van stof, maar op de zitvlakken en de rugleuning, zitten allemaal een soort van rubberen nopjes, lijkt het wel, en die vuiligheid die daar op en tussen zit, krijg ik met geen mogelijkheid weg.
Heb dus met een kledingborstel vanalles geprobeerd met de Extractor in samenwerking met APC, maar durf ook niet te hard / te lang te schuren over die stof.

Iemand suggesties, hoe dit op te lossen ?

Om het een beetje overzichtelijker te maken, het gaat dus om onderstaande bekleding:

Seat-Toledo-Interior.webp

Alvast bedankt !!

Meguiars had vroeger een borstel om dierenhaar uit bekleding te borstelen. Ik vind die nu niet onmiddellijk meer in de CC-webshop, of op de Meguiars site.