• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Spray and Wipe gebruiken voor schoonmaken iPad?

Tiemen

Detailing addict
22 aug 2012
134
65
50
Zoals de titel aangeeft, kun je (natuurlijk kan het, maar is het goed voor het scherm..) S&W gebruiken
voor het schoonmaken van je iPad/iPhone?

Door het gebruik komen er vervelende vingers op het scherm.
Glassex is uiteraard uit den boze, dit tast de laag op het scherm aan.
Zou S&W 'vriendelijker' zijn voor het scherm?

De flesjes die je kunt kopen zijn best aan de prijs, en aangezien ik genoeg S&W heb staan ;)

Dus, vandaar de vraag: zou S&W de beschermlaag aantasten?
En wat gebruiken jullie voor het schoonmaken van het scherm?
 
Ik gebruik S&W al een dik jaar en dat gaat super !

ik heb het scherm & de behuizing overigens in de Dodo Supernatural Hybride gezet en dat scheelt enorm qua vingers.
 
Bij mij geen probleem op de iPad ook ook geen probleem met de htc telefoon.
Wel verdund 1 op 1 perfect.
 
Thanks voor de snelle antwoorden!
Ik heb wel een screenprotector, jullie ook?

(en een super tip Juffer1, nooit aan gedacht, morgen direct een laagje erop!)
 
Ik heb op de Ipad2, Iphone4 & HTC inmiddels 11 Dodo waxen wel eens geprobeerd net als de Fuzion, DGPS3 & een Swissvax wax wat steeds prima uitpakte.
Met de Fuzion en de DGPS3 had ik overigens wel snel last van (vette) vingerafdrukken.

Schoonmaken doe ik tot nu toe alleen maar met Spray & Wipe.
Ik zou wel goed uitkijken met andere waxen ivm de aanwezigheid van mogelijke cleaners.
 
@ex-mooseman; heb je alleen het glas in de wax gezet? Ik heb hier een Nokia Lumia 900, en Natty's blue paste wax en ben zeer benieuwd wat het effect is. Helpt het echt tegen vies worden en minder vingerafdrukken?
En heb je ook de plastic achterkant in de wax gezet? Of alleen het glazen scherm?
 
jeetje stelletje ******.... niet normaal toch....





ssstttt, die van mij staat in de Megs M16

MIJN IPAD JA ! even voor de duidelijkheid.....
 
Nee jonguh!!

MIJN IPAD staat in helemaal géén wax!

Af en toe maak ik hem gewoon schoon met Glassex, of als ik in de buurt ben van m'n poetsspulletjes, de meg's glass cleaner.

Gaat al jaren prima, net als op mijn Macbook Pro,.... Het scherm wordt echt niet opgevreten hoor,.. Commerciele geauwehoer altijd,...

Oh, en dat doe ik ook bij mijn iPhone!
 
Ipad en Iphone front schoonmaken met MF doek en ff hijgen, werkt al jaren prima en goedkoper/ph neutraler ga je t niet krijgen :)
 
jitzzzze;319406 zei:
@ex-mooseman; heb je alleen het glas in de wax gezet? Ik heb hier een Nokia Lumia 900, en Natty's blue paste wax en ben zeer benieuwd wat het effect is. Helpt het echt tegen vies worden en minder vingerafdrukken?
En heb je ook de plastic achterkant in de wax gezet? Of alleen het glazen scherm?

Oeps,
nu pas je post gezien. De toestellen heb ik volledig in de wax gezet (uitgezonderd het scherm van de Macbook). iPad & Macbook hebben een massieve alu-behuizing, de iPhone is weerzijden glas, met een alu-omranding.
 
Ik houd mijn Sony Xperia gewoon onder de kraan. Kan zo'n Apple daar weer niet tegen? :D
 
Dus het advies is je iPad in een emmertje met een sopje van BTBM te dompelen..:D