• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Staf, nieuw hier op het forum

Staf

Detailing chief
1 feb 2015
37
75
59
Hoi,

ik ben Staf, 49 en trotse vader van twee zonen
ik heb hier al enige tijd zitten rondstruinen en heb al héél veel nuttige dingen kunnen lezen. Ik vind dit een erg aangenaam forum om snel, veel op te steken.
ik heb altijd wel aandacht besteed aan het netjes onderhouden van mijn auto('s) maar heb sinds kort carclean ontdekt en de nodige spulletjes aangeschaft om weer een stapje verder te gaan.
Sinds kort (weekje of 3 terug) eigenaar van een nieuwe BMW X3 (mineral Weiss).
Gezien de winterse omstandigheden houd ik het voorlopig bij foamen (Monello foam), afspuiten met HD en wassen (2emmers) met Meguiars gold class. Daarna netjes drogen met een kwalitatief goed droogdoek (delirium)
daarna nog even nalopen met Quick detailer om vegen/waterlopers weg te halen.
Ik kijk al uit naar de zomer om te gaan waxen ;-)

groeten,
Staf

conv_1435.webp

conv_1436.webp

Welkom Staf, er zijn overigens meer goede merken dan alleen Meguiar's. Als het goed is komt er komende zomer ook weer een Summer Detail Day bij Carclean. Dat is voor jou een stukje rijden, maar dat is een dag waar fabrikanten volop demo's geven, en je allerlei zaken met korting aan kunt schaffen, en tussendoor ook leren van de andere aanwezige detailers. In 2014 is ie niet geweest, maar 2013 en 2012 wel, als je in de oude topics rond kijkt, moet je een aardig idee krijgen hoe zo'n dag eruit ziet.

BrunoV;n414747 zei:
Welkom Staf! Aan je nummerplaat te zien ben je een Belg, in welke streek woon je?
Hi Bruno, ik woon in de buurt van Lier.

@ Ramon, bedankt voor het compliment

@ Cordoba, bedankt voor de tip. Klinkt heel interessant.

Groeten,
staf