Ik ben aan het kijken om mijn 'nieuwe' auto (Seat Leon uit 2010, zwart) onder handen te nemen. Zo in de showroom zag hij er goed uit, maar eenmaal zelf gewassen en goed in de zon kwam de 'ware' aard te voorschijn. Zitten redelijk wat krasjes op. (Overigens niet voelbaar met nagel) Aangezien ik er toch al een tijdje over na zat te denken om een DAP aan te schaffen ga ik dit nu toch daadwerkelijk doen. Alvorens ik de bestelling ga plaatsen zou ik graag jullie advies willen hoe dit aan te pakken en met welke producten.
Zelf zat ik te denken om het volgende nog aan te schaffen:
DAP900 v3 Raffini Starterskit - Power Pack
PB Black Hole
Zelf heb ik thuis al klei, shampoo e.d.
Het zal voor mij de eerste keer machinaal poetsen worden dus tips zijn zeer welkom!
Als het weer het toelaat morgen zal ik wat betere foto's plaatsen van de 'krassen'.
Als het bevalt dan ben ik van plan om ook mijn oude auto (VW polo uit 2008) en de auto van mijn vader (Ford mondeo 2007) onder handen te nemen.
Zelf zat ik te denken om het volgende nog aan te schaffen:
DAP900 v3 Raffini Starterskit - Power Pack
PB Black Hole
Zelf heb ik thuis al klei, shampoo e.d.
Het zal voor mij de eerste keer machinaal poetsen worden dus tips zijn zeer welkom!
Als het weer het toelaat morgen zal ik wat betere foto's plaatsen van de 'krassen'.
Als het bevalt dan ben ik van plan om ook mijn oude auto (VW polo uit 2008) en de auto van mijn vader (Ford mondeo 2007) onder handen te nemen.