Even een update van deze kant. Het assortiment is inmiddels iets gegroeid en mijn ouders hebben een andere auto gekocht (2008, maar nu zwart). Deze heeft iets meer werk dan de oude auto van mijn ouders en ik ben benieuwd of ik nog extra materialen nodig heb, ook omdat ik binnenkort nog een zwarte BMW 5-serie E60 moet doen.
Ik heb inmiddels onder andere het volgende in huis:
Dap 900 V3
Scholl S3 (lastige potjes om te doseren trouwens)
Scholl S30+
Monello Finale
3 Monello polijstpads (Yellow, White, Red)
1 Spiderpad Wit
Gyeon Smoothie
Aantal Peluche verdes, monello bianco en piccolo nero's
Monello klei
DDJ Born Slippy
DDJ Born to be Mild
Gyeon Prep
Gyeon Smoothie
Fusso Coat Dark
Collinite 845
Monello Non-Ferro
1 19 liter emmer + grit guard
en nog wat ander klein spul.
Mijn vraag is nu, wat kan ik het beste toevoegen aan deze lijst? Ik denk dat het aantal pads niet voldoende is om twee volledige auto's mee te gaan doen. Of moet dit lukken als ik ze tijdig uit blijf spoelen? Verder heb ik al ervaren dat ik er nog een 19 liter emmer bij wil, omdat kleine emmers vrij vlot leeg zijn.
Ik weet dat op de Peugeot een nare kras zit, die wel iets tijd gaat vragen. Ik hoop dat ik deze weg krijg.
Verder kan ik van het werk de 3M fast cut i.c.m. de groene pad en de 3M machine polish i.c.m. blauwe pad gebruiken op de Rotary Flex, maar de Scholl bevalt me tot op heden erg goed. Zijn de monello pads ook te gebruiken op de Flex icm met de Scholl producten?
Iemand nog tips, ideeën en aanvullingen?
Alvast bedankt!