• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stappenplan en productcheck motorfiets

Nope, ik heb er niet één staan. :p Ik heb wel een gemiddelde compressor staan en daar kon ik het ook mee doen. Uiteraard niet te vergelijker met een Blaster omdat dat een blower is, maar ik doe bijna geen motoren.
 
Besloten de blaster of soortgelijke toch nog maar even uit te stellen en kijken hoe goed het nu zonder gaat... Morgen is die grote dag en kan ik eindelijk mijn motor ophalen :cool:
 
Als ik een motor had zou er minimaal een sidekick komen hoe ideaal wil je het hebben met al die hoekjes en kiertjes..
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Nope, de blower voor het blok en de kiertjes en dergelijke, de droogdoek voor de tank, zijkappen en zadel en ruitje enzo.
 
@Altos @Quantoxx @Aficior de Lancia kit en Blaster sidekick zijn besteld :D:D

Mis ik nog iets voor mijn uitlaat trouwens of heb ik daar al iets voor haha..

Edit: zag net de
Mothers Wax Mag & Aluminum Polish - 140gr weet niet of dat wat is of heb ik dat nog niet nodig bij een nieuwe motor?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Aficior
Kan ik de uitlaat gewoon waxen met de 845 dan @Altos? Eigenlijk zouden we met de rijders van hier eens een dagje moeten organiseren vind je ook niet :eek:
 
Het mooiste is een coating als Gyeon Rim. Wel redelijk kostbaar omdat je maar een heel klein beetje nodig hebt.

Ben neer een solo rijder
 
Je rijdt voor jezelf bedoel je @Altos ? Dan wil je toch juist op een schone machine of interpreteer ik je reactie verkeert haha.
Ontvetter erop, wassen en gewoon bijhouden voorlopig.
 
Ik heb nog wel een restje Rim volgens mij @StephanMT. Stuur maar een pm als je interesse hebt. Al geldt hiervoor wel, net als met Cancoat, dat de coating 24 u droog moet blijven.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
image.jpg
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    302,1 KB · Weergaven: 97