• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stel je voor: B van Kraaikamp

B van Kraaikamp

Detailing addict
10 dec 2019
37
60
25
Maarssen
Ciao signore e signori!

Mijn naam is Bas van Kraaikamp. Al sinds het eerste moment dat ik een stuur van een auto heb aangeraakt ben ik vol passie bezig met het detailen van auto's. Ik geniet ervan om auto's te transformeren en te herstellen tot iets mooiers.

Laatst een flinke bestelling geplaatst tijdens de Black Friday met o.a. een nieuwe poetsmachine inclusief toebehoren. Ik kan niet wachten tot ik die kan gebruiken! Sinds vorige week donderdag in huis gekregen. Je moet even wachten, maar dan heb je ook wat. Bedankt voor de service Carclean!

Voor mijn hobby / werk gebruik ik voornamelijk producten van Monello en Infinity Wax. Ook nog wel wat losse andere producten, en altijd op zoek naar nieuwe producten om te proberen!

Ik meld me aan op dit forum om een beetje te kunnen meelezen en meekletsen over topics in de detailwereld. Ik zal me enigszins gedeisd houden, maar ik lees zeker mee. Ik hoop veel tips en tricks te kunnen leren via dit forum.

Met vriendelijke groeten,
Bas van Kraaikamp
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: TimW en PA27506
Welkom op het forum! :D

Check even forumregel #8. ;)

8. Commerciële inhoud is niet toegestaan, denk hierbij aan bedrijfs- en merknamen (al dan niet hobbymatig), (bedrijfs)logo's en hyperlinks in titels, berichten, onderschriften, avatars, banners en foto's . Commerciële inhoud wordt verwijderd of aangepast. Let hierbij ook op de keuze van je nickname/alias.