• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

stofzuigtips?

ALFIrE

Detailing chief
12 sep 2008
264
100
Hey,

Vorig weekend de auto nog eens goed onder handen genomen. Tevens het volledige interieurs gestofzuigd en dressing gegeven.

Echter lukt het me nooit om perfect te stofzuigen...
Er blijft altijd wel iets achter op die moeilijk te bereiken plaatsjes, zoals tussen zetels en middenconsole. Vroeger durfde ik de zetels uit te halen om beter te kunnen stofzuigen, maar aan huidige leeftijd zou dat al vreemdere reacties opleveren van het vrouwfront...

Tevens krijg ik het tapijtje in de koffer ook nooit helemaal goed. Er is altijd wel vuil die blijft steken tussen het langere tapijthaar...

Hoe doen jullie het?

Bij de aankoop van een stofzuiger worden vaak een aantal accessoires mee geleverd. Een van die zaken was vroeger een rubber kort opzetstuk die om de houder van de stofzuiger handvat kon worden geschoven.
Dit opzetstuk van ca. 10 cm. is van zacht rubber en loopt iets tab uit. Aan het einde is deze schuin afgewerkt. Hiermee kan je makkelijk overal tussen en bovendien veroorzaakt het geen schade.
Ik denk dat deze hulpmiddelen en nog wel zijn.
Succes en groet,
Jan

Zelf gebruik ok naar alle tevredenheid een Numatic george.
cee41c65fda6366803ad816a4d756f7e.webp
Voordeel van deze stofzuiger is dat je hem kunt ombouwen naar een natzuiger. Dus je kunt de gehele auto stofzuigen, vervolgens bouw je m om en kun je alles reinigen met extractie. Standaard zitten er al een heleboel opzetstukken bij.
f4dd8ec0423725cf76ac560c75e0f875.webp
Maar om tussen all kiertjes weg te krijgen gebruik ik de onderstaande kit
dcacce888de4d53818b2a70f4d2938a3.webp
En een losse accesoire bij de action vandaan.
5fa6bfc646b3417ead709895c6754749.webp

• Leuk
Reacties: ALFIrE