• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

StudioCitroen stelt zich voor!

StudioCitroen

Detailing rookie
7 jan 2013
17
0
Hallo! :)

Ik ben lid geworden van het forum, ik ben ineens helemaal weg van om de auto te laten glimmen. Ik heb sinds kort een nieuwe auto, een Kia Rio zwart metalic. Hij glom goed toen ik hem bij de dealer ging ophalen. Dat wil ik natuurlijk graag zo houden. Dus ik was op zoek gegaan naar goede shampoo, en toen ging er een wereld voor me open. Wat een soorten! Via via kwam ik op dit forum, en heb ik kennis gemaakt met het stappenplan! :) Nooit gedacht dat ik het leuk vond om de auto te late glimmen, mijn vorige auto waste ik 1 keer in de 4 maanden :D
 
welkom op het forum mooie auto trouwens kan je een paar foto;s op het forum zetten ben benieuwt hoe die er uit ziet
 
Daar komt ie!

(slechte kwaliteit foto's)

Foto's na een wasbeurt met Meguiars wash & wax, en een laag meguiars Ultimate liquid wax en endurace tire gel.
Het glimmen kan beter! Als de zon weer gaat schijnen ga ik hem de eerste polijstbeurt geven!

IMAG1319_copy.jpg


IMAG1321.jpg
 
Bedankt!

Hij glimt inderdaad wel aardig, ik dacht het is een redelijk nieuwe auto van feb 2012. Dus kleien, polijsten was nog niet nodig dacht ik. Hij glimt maar als je iets dichter bij kijkt zie ik over swirls 8-o, de vorige eigenaar is er denk niet zo goed mee omgegaan!