• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

    Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

    Stemmen: 20 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    109
En toen de Polish Battle. De eerste 3 deelnemers begonnen....

De middelste daarvan,...

Ik weet niet of dat een forumlid is maar what the f* mensen.

Voor degenen die dat gemist hebben, deze dappere deelnemer stond 2 minuten lang met een rotary en MF pad met meeeeega veel polijstmiddel te pompen op dat paneel alsof ie aan het kleien was zo snel. Ik kon er wel mee lachen, dit kán gewoon niet serieus zijn geweest.

Hahahahah ja dat was prachtig om te zien, zelfs me vrouwtje zei tegen mij dat die niet helemaal 100 bezig was .

Was een super leuke dag, dochter had genoten van de springkussen meer had ze ook niet echt oog voor (de mooie auto's binnen waren geen ferrari of Amerikaan dus dan hoefde ook niet naar gekeken worden voor haar). De rij viel wel mee voor mij 45 minuten. Goochelaar was goed bezig. Helaas niet een goede windvlaag te pakken bij mr. Sportles can fly. Contest. 19m winnaar had 21.

Was op het einde na 15.00 erg rustig zelfs voelde het een beetje verlaten aan.

Complimenten voor CC was goed geregeld.

Wat heb ik gescoord:

Cubo XL , autoglym glass polish, gyeon poep, pb s&w, af trim revive, nog wat Monello doeken en klei. Ook ik heb de smoothie gekozen (wou ik eingenlijk kopen maar zag dat die als gift kwam)
 
  • Leuk
Reactions: Tim en RoyR
Gisteren echt een top dag gehad bij de SSD. Alles wat ik wilde bestellen was op voorraad. De wachtrij was dan wel wat lang maar ik heb het er wel voor over. Verder was het top geregeld. En met de polish battle de eerste prijs gewonnen dat was echt geweldig
Viel wel tegen om in 2 minuten toch wat correctie te krijgen haha. Maar erg leuk om te doen.
 
Wat een ontzettende leuke en geslaagde dag was het. Veel mensen gesproken op de Waxaddict stand. Eindelijk mensen die gelijkgestemd zijn en je niet vreemd aan kijken als je het over kleien, beading, sheeting enz. hebt. :joy:

Ook wil ik de gastheren en gastvrouwen bedanken voor deze dag. Ik heb in de "keuken" mogen kijken, man wat een gecontroleerde chaos, dat kun je je niet voorstellen :p.

Voor mij een geslaagde dag.
 
Soow wat een drukte. Ik kan me na gisteren eigenlijk niet voorstellen dat er nog vuile auto's rondrijden in Nederland (zegt degene die met een behoorlijk ongepoetste IS250 kwam).

Heb me qua inkopen best wel beheerst:
-extra grit guard emmer voor de velgen (had nu nog een normale emmer daarvoor)
-gamma seals voor alle 3 de grit guard emmertjes
-2x 500ml born to be mild
-verse EZ Detail brush mini, oude is aan vervanging toe
-waxaddict vitreo dutch edition. Ik had het een na laatste potje! Zijn er veel mensen die ernaast gegrepen hebben?
 
  • Leuk
Reactions: Tonny
Was ontzettend gezellig. Erg mooie gedetailde auto's gezien. Alle grote merken aanwezig, mooie presentatie's, goede koffie en niet te vergeten; ontzettende leuke spulletjes. Goed gedaan CC!
 
  • Leuk
Reactions: Tim en Ozy
Wat. Een. Dag! Complimenten voor de organisatie! Een rij van hier tot Tokio, volgens mij had zelfs CC dit aantal mensen niet verwacht?

En toen de Polish Battle. De eerste 3 deelnemers begonnen....

De middelste daarvan,...

Ik weet niet of dat een forumlid is maar what the f* mensen.

Geef die man gauw een fles turtle wax en commandant 4 mee!

Voor degenen die dat gemist hebben, deze dappere deelnemer stond 2 minuten lang met een rotary en MF pad met meeeeega veel polijstmiddel te pompen op dat paneel alsof ie aan het kleien was zo snel. Ik kon er wel mee lachen, dit kán gewoon niet serieus zijn geweest.

die gooide meer compound op dat paneel als ik ketchup en mayo op mijn frikandel speciaal gooi.. met twee handen knijpen op de bus.. nooit gezien..
 
-waxaddict vitreo dutch edition. Ik had het een na laatste potje! Zijn er veel mensen die ernaast gegrepen hebben?

Ik was hem vergeten op mijn lijst te zetten toen ik na mijn bestelling buiten stond was de rij zo lang dat ik duizelig werd .

Hé. Later bij de waxaddict stand een paneltje gekregen, me vrouwtje rook eraan en kon alleen maar met haar hoofd schudden "echt dom van je dat je niet gekocht heb" ik heb afgelopen nacht op de bank geslapen
 
Beste raad is voorraad!

e6f2f00315bc8ffc7b0c05d55e2fd98e.jpg
 
Ik heb er echt van genoten, om zo een dagje mee te werken daar! Leuk om iedereen blij te zien met zijn nieuwe spulletjes..

Uiteraard vandaag zelf de auto nog even gedaan en gebruik gemaakt van de Surf City Speed Demon detailer. Grote stappen, snel thuis en de auto staat er weer even netjes bij..


540.jpg


540.jpg