• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

    Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

    Stemmen: 20 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    109
Met een 200ml pot kun je ongeveer 40x je auto in de wax zetten mits je niet een te grote auto hebt.

Dus ik kan de aankomende 8,5 jaar elke week een auto waxen :joy:

20170820_124459.jpg
 
De Barbeknoei was ook erg geslaagd. Mooie afsluiting van de dag en het smaakte allemaal heerlijk. Ik vind het dit jaar beter met die twee grote tenten en de diverse merken hadden groter uitgepakt.

Ik miste Scholl alleen deze keer. Ook altijd leuk om weer wat gezichten bij de avantars en nicknames te plaatsen.

@nicknameless was mij aan het vertellen wat Quartz was hahahah

Erg geslaagde dag weer en kijk alweer uit naar de volgende! Super organisatie en alles complimenten naar de mensen die eraan hebben gewerkt.
 
Die polishing battle was echt super lachen. Omkopen hielp dus echt niet he. 4de geworden omdat toch persé ze een vrouw 3rde wilde hebben
Ik ga er nu wel even vanuit dat je bovenstaande als grapje(s) hebt geschreven en niet dat je gewoonweg een slechte verliezer bent... :eek: Ja toch zeker? ;)
(Soeper gooit er ook even wat sarcasme tegenaan)