Daar kijk ik haast nooit op ;oJe wil toch niet zeggen dat je als Seatrijder het filmpje nog niet op SO had gezien?
Daar kijk ik haast nooit op ;oJe wil toch niet zeggen dat je als Seatrijder het filmpje nog niet op SO had gezien?
Die zichtbare kant was nog niet behandeld, hebben we nog geen tijd voor gehad haha.Mijn broertje schrok van t aantal krasjes op de auto van @Tim. Dus mn broertje maakt er een foto van, op dat moment komt @Laurette eraan lopen, hea, zit jij nou foto's te maken van die krassen.
En toen we weg gingen, maakte hij een andere foto, en toen werd ie weer betrapt
Maar, wat een dikke bak zeg die RS6
Foei....Daar kijk ik haast nooit op ;o
Nee niet online, alleen in de shop.de dagaanbiedingen waren toch ook online geldig ?
Dat was ikIk stond in een groepje te praten en iemand zei nog, "de velgen vind ik wel mooi en ze hebben geen slotbout hahha" toen zei ik, "alleen de eigenaar staat naast je".
Foto's komen nog!Wie heeft er gewonnen? Gaan we er nog fotos van zien?
Ergens in de komende week wat foto's. Video wat later!Ik zag carclean.com ook foto's en filmpjes maken. Waar en wanneer worden deze geplaatst?
@Istnogferarie De Quartz moet ik nog wat meer mee ouwehoeren en de Vitreo moet ik helemaal nog uitvogelen.@nicknameless niet wie ik was, anders had hij mij waarschijnlijk naar de Halfords gestuurd.
roy, die van Tim moet nog gepolijst worden. het het idee dat hij de sdd ff belangrijker vond dan zn krasjes. zoiets organiseren is niet iets van 1 week of 1 maandMijn broertje schrok van t aantal krasjes op de auto van @Tim. Dus mn broertje maakt er een foto van, op dat moment komt @Laurette eraan lopen, hea, zit jij nou foto's te maken van die krassen.
En toen we weg gingen, maakte hij een andere foto, en toen werd ie weer betrapt
Maar, wat een dikke bak zeg die RS6
mooie foto's @RoyREn hierbij mijn foto's....
Bekijk bijlage 99120
Bekijk bijlage 99122
Bekijk bijlage 99123
Bekijk bijlage 99124
Bekijk bijlage 99125 Bekijk bijlage 99126 Bekijk bijlage 99127 Bekijk bijlage 99128 Bekijk bijlage 99129 Bekijk bijlage 99130 Bekijk bijlage 99131 Bekijk bijlage 99132 Bekijk bijlage 99133 Bekijk bijlage 99134 Bekijk bijlage 99135 Bekijk bijlage 99136 Bekijk bijlage 99137 Bekijk bijlage 99138 Bekijk bijlage 99139 Bekijk bijlage 99140 Bekijk bijlage 99141
...roy, die van Tim moet nog gepolijst worden. het het idee dat hij de sdd ff belangrijker vond dan zn krasjes. zoiets organiseren is niet iets van 1 week of 1 maand
Er stond zo'n kerel de hele tijd de poetsen... Blijkbaar wilde die graag op de foto.Was mijn auto niet mooi genoeg om die alleen op de foto te zetten @RoyR ? wel een blauwe auto en een groene auto op de foto. maar geen rode auto.
Staat je netjes Roy, ik heb zelf ook geen enkele foto gemaakt.
Van de week even serie fotos maken en het forum ermee vol spammen.
Stond jouw BMW daar zo'n beetje voor de ingang van CC?Was een top dagje zo. Forum lids ontmoet en heerlijk gekletst met Jan en alleman. Bedankt carclean crew!
Zal morgen eens uitpakken
Bekijk bijlage 99086
Stond jou BMW daar zo'n beetje voor de ingang van CC?
Mooie auto, mooie kleur!
Als je een Borat outfit aan had gehad, dan had ik je meteen herkend