Wat een giller... ben ik ineens "die mevrouw" op het forum
haha....
Heren, niet om het een of ander, maar die jury beoordeelde echt op het resultaat; mijn resultaat in de tweede ronde was ronduit schandalig dat werd ook meteen genoemd en ook waarom het zo slecht was: te veel produkt (1000x excuses voor die spetters, ik schaam me dood
), te snel... er deugde gewoon niks van. Hoewel de glans de derde ronde ook wat te wensen overliet (ook bij Spoonbe) waren de krassen er bij mij beter eruit gepolijst.
Daarnaast moest ik heel goed kijken wat ik voor produkten ik gebruikte omdat ik niet echt thuis ben in het Rupes-arsenaal zowel middelen als pads ben ik niet vertrouwd mee. Normaliter gebruik ik
Monello pads, Lake Country pads,
Monello polijstmiddelen en Scholl en van
Poorboys. Dus ik zat heel ongelukkig naar die pads en flessen te kijken zo van: welke combinatie in vredesnaam?!
Juist Tembaco, ik heb een clinic wetsanding/lakcorrectie gevolgd, was heel leerzaam en heb een aantal technieken al toegepast.
Ik heb al meerdere auto's gedaan; polijsten en ook full details en doe graag leren interieurs. Het laatste interieur was een lichtgrijs full leather interieur (Mercedes) van 29 jaar oud wat echt met beleid gedaan moest worden, de auto moest nl. getaxeerd worden.
Ik besteed heel veel tijd aan mijn hobby en doe ook mijn best om goede resultaten te krijgen net als iedereen hier.
En ik ben heel blij met mijn beker!!! Maar reken me af op resultaat en niet toevallig omdat ik vrouw ben.
Voor de rest vond ik het een ontzettend leuke dag, het zou eigenlijk 1x per jaar gedaan moeten worden. Met dank aan team Carclean voor het organiseren.
Oh ja, bij de volgende battle ga ik voor de eerste prijs... dan weten jullie dat vast...