• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

    Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

    Stemmen: 20 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    109
Ik denk nu niet dat ik een slechte verliezer was. Was vooral voor de Fun te doen. Moet toch opgevallen zijn. Twas nu ook ni echt super serieus dat we daar bezig waren
 
Laatst bewerkt:
Ik denk nu niet dat ik een slechte verliezer was. Was vooral voor de Fun te doen. Moet toch opgevallen zijn. Twas nu ook ni echt super serieus dat we daar bezig waren

mja het ging om een rupes 15.. serieus zou ik het toch nemen, en dan ben ik niet de enige,

jij was die met de button?

ik denk ook wel dat ze die mevrouw derde hebben laten worden omdat haar resultaat waarschijnlijk gewoon beter was? zij nam ook de coarse bij de coarse pad....
 
  • Leuk
Reactions: Ozy
Idd ik was den onnozelaar opdat podium verdacht veel mensen die niet zijn komen opdagen. En al zeker niet als Da meisje bij mij ineens planken koorts kreeg. Weer een kandidaat minder.
 
En hierbij mijn foto's....


DSC05052.JPG

DSC05055.JPG



DSC05058.JPG




DSC05062.JPG


DSC05068.JPG
DSC05071.JPG
DSC05076.JPG
DSC05077.JPG
DSC05078.JPG
DSC05079.JPG
DSC05080.JPG
DSC05081.JPG
DSC05083.JPG
DSC05084.JPG
DSC05085.JPG
DSC05086.JPG
DSC05104.JPG
DSC05105.JPG
DSC05106.JPG
DSC05107.JPG
DSC05109.JPG
 

Bijlagen

  • DSC05055.JPG
    DSC05055.JPG
    204,3 KB · Weergaven: 128
Wat een giller... ben ik ineens "die mevrouw" op het forum :joy: haha....

Heren, niet om het een of ander, maar die jury beoordeelde echt op het resultaat; mijn resultaat in de tweede ronde was ronduit schandalig dat werd ook meteen genoemd en ook waarom het zo slecht was: te veel produkt (1000x excuses voor die spetters, ik schaam me dood :sweat:), te snel... er deugde gewoon niks van. Hoewel de glans de derde ronde ook wat te wensen overliet (ook bij Spoonbe) waren de krassen er bij mij beter eruit gepolijst.
Daarnaast moest ik heel goed kijken wat ik voor produkten ik gebruikte omdat ik niet echt thuis ben in het Rupes-arsenaal zowel middelen als pads ben ik niet vertrouwd mee. Normaliter gebruik ik Monello pads, Lake Country pads, Monello polijstmiddelen en Scholl en van Poorboys. Dus ik zat heel ongelukkig naar die pads en flessen te kijken zo van: welke combinatie in vredesnaam?!

Juist Tembaco, ik heb een clinic wetsanding/lakcorrectie gevolgd, was heel leerzaam en heb een aantal technieken al toegepast.

Ik heb al meerdere auto's gedaan; polijsten en ook full details en doe graag leren interieurs. Het laatste interieur was een lichtgrijs full leather interieur (Mercedes) van 29 jaar oud wat echt met beleid gedaan moest worden, de auto moest nl. getaxeerd worden.
Ik besteed heel veel tijd aan mijn hobby en doe ook mijn best om goede resultaten te krijgen net als iedereen hier.
En ik ben heel blij met mijn beker!!! Maar reken me af op resultaat en niet toevallig omdat ik vrouw ben.

Voor de rest vond ik het een ontzettend leuke dag, het zou eigenlijk 1x per jaar gedaan moeten worden. Met dank aan team Carclean voor het organiseren.

Oh ja, bij de volgende battle ga ik voor de eerste prijs... dan weten jullie dat vast... ;)
 
Erg jammer dat ik er dit jaar niet bij kon zijn, maar de verhalen/video's/foto's maken een hoop goed. Gelukkig heb ik met de hulp van @Michael Lammers wel gebruik kunnen maken van de aanbiedingen, dus ik kan weer even vooruit.
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
@RoyR - What?! Waarom staat mijn ongewassen Beamert tussen die mooie foto's?! Heb ik weer! Als je dat nou van tevoren had gezegd, had ik 'm effe bij Diventa naar binnen geknald om te wassen. :D
Ik zag m staan. En dacht, bekende auto, even fototje geschoten :)
Volgens mij stond je erbij met nog iemand anders toen ik weg ging rond 17:10?

De C-Max van @tembaco heb ik ook wel gezien hoor. Alleen foto vergeten te maken ;)
Velgen zagen er netjes uit!!!
 
@RoyR - Wel écht leuk van je! :heart:

Moet zeggen dat ik op de SDD ook aardig wat veren in m'n reet gedouwd kreeg van mensen die ik niet kende. :D Was het niet voor mijn BMW, dan was het van mensen die gek genoeg wat hadden aan mijn vele gelul en ''hulp'' op het forum. :p Maakte mijn dag wel erg leuk en kreeg een voldaan gevoel. Thanx!

Ja, ik stond nog met @ArnoldG en @Micha D. te ouwehoeren. Arnold gebruikte mij als pakezel en mijn auto als tijdelijke opslagplaats, Micha kwam voorbij in zijn geinige Panda! :D
 
Owjah, en @Istnogferarie - Nog bedankt dat je bijna de Dutch Edition door mijn neus boorde. :p Ik stond al een uur in de rij samen met het vrouwtje van @Bikkel en @wilco. Ondertussen begon het voor de deur aardig vol te lopen en ontstonden er ineens een tweede rij met mensen die vals speelde. Uit die rij hoorde ik ineens mijn naam en ik zag @Istnogferarie. Even 2 stappen uit de rij en een handje geven, toen begon hij te lachen omdat de rij al ineens naar binnen was...

Van plek #2-3 ongeveer naar #34:p

Gelukkig waren de mensen in de rij aardig genoeg om mij niet een corrigerende tik te geven toen ik voordrong en weer achter Wilco ging staan, haha! :p
 
  • Leuk
Reactions: wilco en RoyR
Owjah, en @Istnogferarie - Nog bedankt dat je bijna de Dutch Edition door mijn neus boorde. :p Ik stond al een uur in de rij samen met het vrouwtje van @Bikkel en @wilco. Ondertussen begon het voor de deur aardig vol te lopen en ontstonden er ineens een tweede rij met mensen die vals speelde. Uit die rij hoorde ik ineens mijn naam en ik zag @Istnogferarie. Even 2 stappen uit de rij en een handje geven, toen begon hij te lachen omdat de rij al ineens naar binnen was...

Van plek #2-3 ongeveer naar #34:p

Gelukkig waren de mensen in de rij aardig genoeg om mij niet een corrigerende tik te geven toen ik voordrong en weer achter Wilco ging staan, haha! :p

Sorry kerel. Kon ik het weten dat de deur open ging precies wanneer ik mijn smoel open trek ;);)
Uiteindelijk hebben we allemaal een potje kunnen bemachtigen.... Trouwens, ga jij nou van je Collo waxje naar echte wax ;)
 
  • Leuk
Reactions: tembaco en MeganeRS
@Istnogferarie - Volgens mij gaf ik Danny bijna een handje en toen begon jij te lachen.. Draak! :p

Trouwens, ga jij nou van je Collo waxje naar echte wax ;)
Nou.. Mijn Collinite 915 is zo goed als op en ik word gek van al die wax-verslaafden hiero op het forum. Naast de velen die ze ''sparen en bewaren'' als verzameling, zijn er ook enkele die er bij zweren omdat ze gewoon goed werken. :p

Ik had de 915 ook gewoon op mijn lijstje staan, maar de Dutch Vitreo was maar €4,- duurder. Ik zag bij mij IN DE ECHTE RIJ enkele diehards staan en bedacht me nog om gewoon de 915 te nemen, die diehards te Dutch te gunnen, aangezien ik niet écht een wax-fanaat ben. Echter kwamen mensen om 10.45 uur aankakken en begonnen voor te dringen, dus ik had er eerlijk gezegd schijt aan en nam er één mee. :D

Ik was ook wel blij met die beslissing. :D Ik heb namelijk later met @nicknameless staan lullen achter z'n rug om... ik bedoel over z'n rug.. en de nodige vragen gesteld. Ik zag de uitdaging toen wel zitten om de Waxaddict waxen te leren aanbrengen! :p De Quartz moet ik nog wat meer mee ouwehoeren en de Vitreo moet ik helemaal nog uitvogelen.

Gelukkig wist @nicknameless niet wie ik was, anders had hij mij waarschijnlijk naar de Halfords gestuurd. :p