• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

    Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

    Stemmen: 20 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    109
Wat. Een. Dag! Complimenten voor de organisatie! Een rij van hier tot Tokio, volgens mij had zelfs CC dit aantal mensen niet verwacht?

En toen de Polish Battle. De eerste 3 deelnemers begonnen....

De middelste daarvan,...

Ik weet niet of dat een forumlid is maar what the f* mensen.

Geef die man gauw een fles turtle wax en commandant 4 mee!

Voor degenen die dat gemist hebben, deze dappere deelnemer stond 2 minuten lang met een rotary en MF pad met meeeeega veel polijstmiddel te pompen op dat paneel alsof ie aan het kleien was zo snel. Ik kon er wel mee lachen, dit kán gewoon niet serieus zijn geweest.
 
Net weer thuis gedropt door @Kees-sw . Vervolgens nog mijn mobiel in zijn auto laten liggen, waardoor hij weer moest omkeren. :oops::blush: Bedankt voor de service kerel! En was een gezellig dagje. En wat gezichten gekregen bij de namen hier op het forum, leuk!

Gelukkig enorm kunnen inhouden met het gooien van geld. Maar wel de producten kunnen bemachtigen die ik graag wou, waaronder de Vitreo Dutch Edition:cool:

IMG_1537.JPG


Voor mij nieuw: Monello Piccolo Nero's, Cubo XL, Autofinesse Revive, BTBW Clay Lube, Waxaddict Vitreo en een gratis Smoothie!
Refillers: Prep, Spray & Wipe, BTBM
 
heel mooi spul die Prep (doe het soms stiekem op het glas). Je gaat die Autofinesse Revive ook goed vinden
 
  • Leuk
Reactions: Tonny
De rode Audi A1 was van mij. Heb de eerste prijs mee naar huis genomen.

Te lang in de rij gestaan, dus eigenlijk niets van de battles meegekregen, en Bikkel zelfs helemaal niet gespot, en ook de rode A1 niet. :scream:
Aan het eind nog even bij Patrick wezen kijken (en ook samples meegekregen), vandaag aardig wat mensen gesproken die ik niet op de SDD verwacht had, en mensen die ik wel verwacht had, juist niet gezien. Al met al een leuke dag, maar ook met mogelijkheden tot verbetering.
 
Wat. Een. Dag! Complimenten voor de organisatie! Een rij van hier tot Tokio, volgens mij had zelfs CC dit aantal mensen niet verwacht?

En toen de Polish Battle. De eerste 3 deelnemers begonnen....

De middelste daarvan,...

Ik weet niet of dat een forumlid is maar what the f* mensen.

Geef die man gauw een fles turtle wax en commandant 4 mee!

Voor degenen die dat gemist hebben, deze dappere deelnemer stond 2 minuten lang met een rotary en MF pad met meeeeega veel polijstmiddel te pompen op dat paneel alsof ie aan het kleien was zo snel. Ik kon er wel mee lachen, dit kán gewoon niet serieus zijn geweest.
Ik stond ook vooraan. Ik zat onder de spetters

3e ronde deed ik mee.
Dacht dat ik een stuk steen aan het polijsten was ofzo
Ach. Boel lol gehad. En daar gaat het om.
 
Ik was er aan het einde van de dag eventjes. Moest helaas werken tot 4, dus de grote bestellingen online gedaan. Gelukkig had ik toch nog genoeg om mee te dingen voor een paar goodies (waarvoor dank, erg blij mee!). En ik was na de drukte schijnbaar :p. Toen ik er was was het eigenlijk simpelweg rustig te noemen, ik was al bang dat dat de hele dag was.

Ook @Quantoxx en @ArnoldG nog even gesproken, leuk om de gezichten achter de namen te zien!

Woensdag m'n bestellingen maar eens ophalen (als ze dan klaar staan).

Overigens vond ik de organisatie top! Maar ik heb natuurlijk niet de drukte meegemaakt, dus daar kan ik niet over meepraten.

Bedankt Carclean-team en alle standhouders!
 
  • Leuk
Reactions: ArnoldG en Tonny
Ben vanochtend nog even langs geweest, was enorm onder de indruk hoe alles georganiseerd en opgebouwd was. Petje af! Complimenten voor het team!
 
Wat zit het bij jullie allemaal clean in het potje :eek:

Ik had zeker het onderste uit de kan?:joy:

IMG_1547.JPG


Ok, dat midden komt ook een beetje door mn vinger, probeerde het glad te strijken :joy:
 
  • Leuk
Reactions: Micha D. en RoyR