• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
@erikjeeh: die kun je hier ook al vinden: https://forum.Carclean.com/cc_postst292/Het-Carcleannl-forumleden-smoelenboek-Hoe-zie-jij-er-uit.aspx ;)
 
Ik kom ook weer even kijken, was vorig jaar erg gezellig ondanks het pleurisweer.
 
Aanwezig :)
Nog getwijfeld omdat ik alleen kom en niemand ken maar dat mag het plezier niet drukken!:)
 
Als je nu komt dan weet je dat je volgend jaar al wat mensen ken. :-b
 
Maaike zei:
Zo'n detailday lijkt me ook wel wat.
Zijn 'proby's' ook welkom of komen eigenlijk alleen de die-hard detailers? Anders loop ik er ook zomaar een beetje doelloos rond:schaam
Maaike, niet miepen, jij bent allang geen proby meer.
Gewoon inschrijven. Punt.
 
Ik vroeg me af hoeveel plekken er beschikbaar zijn, omdat ik nog niemand kan vinden die mee wil :weetniet .
 
Simpel... check even: https://www.Carclean.com/clinic.aspx?id=45
En kijk bij beschikbaar ;)
 
Heb me ook ff ingeschreven, maar dan moet het met dat weer wel kloppen!!!!!!!!!

Wellicht dat er een paar kleine deukjes onderhanden kunnen worden genomen. Daarnaast hoop ik van jullie goede adviezen te krijgen om het een en ander goed schoon te krijgen en houden.
 
Neem even de moeite om het bij clinic informatie te lezen.... :-"

Summer Detail Day 2012 - Barbecue

Vind je het gezellig en lekker om deel te nemen aan de barbecue? Schrijf je dan naast de SDD ook in voor deze barbecue.

De barbecue biedt verschillende soorten vlees, waaronder: kip saté, hamburgers, kipdrumsticks, shaslicks, BBQ worstjes, speklappen en spareribs. Verschillende soorten vis, bijvoorbeeld: witvis en zalm. Natuurlijk aangevuld met verschillende soorten salades, sauzen en stokbrood. Frisdrank is inbegrepen.

De barbecue bieden we aan voor \u20ac 17,50 per persoon, en inschrijven kan binnenkort.
 
:-b Ai helemaal niet gezien ! Toen ik me inschreef was er nog niets over bekend... Lees de nieuwe comments van boven naar beneden dus was er nog niet langs gekomen... Don't shoot Stimpy !
 
Ja hoor, als newbe ben je van harte welkom.
Er is veel te zien dus niet twijfelen maar gewoon opgeven en komen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.