• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels is inschrijven voor de BBQ ook mogelijk:

Aanmelden voor de Summer Detail Day BBQ

Kosten € 17,50 p.p.

En ook is het aanmelden voor het uitdeuken zonder spuiten weer mogelijk:

Aanmelden uitdeuken zonder spuiten door DSH Repair
 
CC site zei:
Reserveer dan hier een plek en gebruik het veld 'aantal deelnemers' voor het aantal deukjes dat je verwijderd wilt hebben.

Oeps, sorry, mailtje voor herstel :schaam
Tim bedankt voor het bijwerken
 
Die deukjes vliegen de deur uit (dat is nou nog eens een leuke woordspeling!). ;)

Al 15 van de 50 plekken zijn gereserveerd!
 
Heb er al een tijdje eentje in mijn bestuurdersdeur, daarom maar snel een plekje gereserveerd.
 
Wil me best inschrijven, maar ik ga liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit en snelheid.

//edit: me zelf toch maar opgegeven, we zullen eens kijken wat het geeft.
 
Deze battle is natuurlijk met een knipoog! ;)

Deze meneer komt trouwens ook:

845.jpg


We gaan proberen om de wachttijden te beperken, maar mocht er gewacht moeten worden, dan zal deze meneer het wachten zeker aangenamer maken. :ja
 
Leuk zo'n Poolse veldslag!!!!!!!!!!!!!

Heb me overigens ingeschreven voor twee deukjes, maar is wel onder voorbehoud van goed weer.
 
Tim zei:
Deze battle is natuurlijk met een knipoog! ;)

Deze meneer komt trouwens ook:

845.jpg


We gaan proberen om de wachttijden te beperken, maar mocht er gewacht moeten worden, dan zal deze meneer het wachten zeker aangenamer maken. :ja

Leuk! Deze goochelaar afgelopen maanden reeds twee keer aan het werk gezien en ik moet zeggen dat ik nog met vraagtekens zit hoe hij de dingen die hij deed voor elkaar kreeg... :weetniet
 
Ook maar even ingeschreven. Moet deze keer wel alleen komen, maar dat zal geen probleem zijn denk ik. Lopen zat andere "gekken" rond die dag :D
Kan ik er ook dat vervelende parkeerdeukje uit laten halen voor een zeer schappelijke prijs :party:
 
Ik zal waarschijnlijk niet de winnaar zijn van de Best of Shine:roll , maar denk wel dat ik me inschrijf voor een aantal deukjes.
 
't is dat ik niet mee mag doen, want anders zou ik natúúrlijk winnen ]d~^
 
Ik ga er eens over denken of ik met Jan mee ga rijden, ik beloof niets, want mijn agenda stroomt over....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.