• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
We lopen ook wat achter met de planning hoor, beetje hectisch hier en daar. We hopen een dezer dagen de mailing eruit te doen.
 
Conceptplanning:

11.00u - Start Summer Detail Day 2012 - Koffie en versnaperingen staan klaar
12.00u - 13.00u Beginnersdemonstratie - kleien - cleanen - voeden - beschermen
13.00u - 14.00u Demonstratie Polishing Power polijstmachines
13.00u - 17.00u Table Magic - Goochelaar Ferry "Cum Fraude" Gerats
14.00u - 15.00u Demonstratie Dodo Juice producten door pj
14.00u - 17.00u Live muziek - coverband "Never The Same"
15.00u - 16.00u Demonstratie Autoglym producten
15.00u - 16.00u Polish Battle
16.00u - 17.00u Best of Shine contest
18.30u - Start Barbecue
21.00u - Einde Summer Detail Day 2012

Hour Mega Deals
Gedurende de dag zetten we steeds één of twee merken voor twee uren met maar liefst 20% korting in de aanbieding. Deze korting is alleen ter plaatste geldig en dus niet in onze webshop.

Tussen 11.00u en 13.00u - 20% korting op het gehele Meguiar's en Monello assortiment
Tussen 12.00u en 14.00u - 20% korting op het gehele Poorboy's World assortiment
Tussen 13.00u en 15.00u - 20% korting op het gehele Mothers Wax en Auto Finesse assortiment
Tussen 14.00u en 16.00u - 20% korting op het gehele Dodo Juice assortiment
Tussen 15.00u en 17.00u - 20% korting op het gehele Polishing Power en Autoglym assortiment
 
Gaat een leuke dag worden. Nette aanbiedingen ook.

Is er enig inzicht mbt het uideuken, is er een lijst met namen en tijden? of is het op volgorde van binnenkomst?
 
Tim is het dan ook mogelijk om spullen op te laten sturen?
Aangezien ik met mooi weer op 2 wielen kom en momenteel geen bagage mogelijkheden heb:roll
 
@ Woody :

zover ik weet komen er meerdere detailers uit Breda , mischien aan 1 van die vragen??? ( volgens mij oa , Addy , Blackpassat. )
 
Spullen meenemen lijkt me geen probleem, zowel voor mij als voor Johan niet denk ik. :-b
 
Dat gaat dus weer helemaal goed komen :-b (was even "vergeten" hoe behulpzaam iedereen hier is)

Dus ik heb niks gezegd :-"
 
No problem Hugo en/of Erik, zolang er maar wat plaats overblijft om mijn eigen spulletjes mee terug te nemen.
(en mocht Addy mee willen rijden dan moet ie maar even een seintje geven)
 
Ideetje om de opkomst nog wat te vergroten...

Maak de SDD als evenement aan op Facebook. :rules

Nu er toch 2u achter elkaar korting is mag de rij voor de kassa nog wat langer.... :D


Is het trouwens handig voor jullie als we al ons karretje in de webshop vullen?
 
Tim zei:
Deze korting is alleen ter plaatste geldig en dus niet in onze webshop.

;)

Gewoon de gehele dag aanwezig zijn en geduldig in de rij wachten. Het lijkt wel of mensen alleen voor de korting komen, spullen bestellen en weer pleite gaan....
 
McShine zei:
... Is het trouwens handig voor jullie als we al ons karretje in de webshop vullen?

In het verlanglijstje .... ;) en dan bij elke merkenronde een karretje (virtueel anders wordt het een zooitje)
 
nicknameless zei:
;)

Het lijkt wel of mensen alleen voor de korting komen, spullen bestellen en weer pleite gaan....


Nou, dank je wel..}:)w . Je hebt makkelijk praten met die 10 minuten rijden voor je....

Denk je nu echt dat ik meer korting die dag ga pakken dan dat ik benzine verbuik?

Vorig jaar was ik ook aanwezig zonder ook maar iets te kopen, omdat de rij zo lang was.
 
hoho lief zijn voor elkaar mensen, dit soort discussies zijn al eerder geweest en denk niet dat we vooraf al een nieuwe moeten starten maar bezig moeten gaan houden
met een lijstje van niet alleen spullen maar ook mensen die je niet wilt vergeten de hand te schudden en dan samen er een gezellige dag van gaan maken !
 
Sorry, had geen melk meer, en dus geen koffie vanmorgen.....

Naamplaatjes met forumnaam? :D
 
Ik ga voor de gezelligheid en wat betreft die korting, das alleen maar mooi meegenomen.
Mij boeit die korting niet, als ik iets wil hebben, dan koop ik het toch wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.