• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prijs je gelukkig Patrick dat jij je blijkbaar in de omstandigheid bevindt, dat je niet op een paar centen hoeft te kijken.
Mij boeit die korting wel degelijk. Sterker nog: naast de gezelligheid en het ontmoeten van gelijkgestemden is die korting één van de redenen om naar de SDD te komen.
Maar Markus heeft gelijk: gewoon lief zijn voor elkaar en ieder in zijn waarde laten.
 
Helaas valt het net in me vakantie, 7 juli is de dag dag we vertrekken richting Frankrijk.
Anders was het me nog te ver geweest om met de auto te bezoeken, dan zou ik met de motor gaan.

Volgende keer beter! :)^
 
nicknameless zei:
Ik ga voor de gezelligheid en wat betreft die korting, das alleen maar mooi meegenomen.
Mij boeit die korting niet, als ik iets wil hebben, dan koop ik het toch wel.


Als CC niet wil dat bezoekers alleen voor de korting komen, moeten ze die korting.niet geven ;)

Enne denk je dat ik voor die doffe Corolla kom? ;) haha
 
Hier nog steeds in twijfel is 1 dag voor mijn verjaardag....
Dus vrouw vind het handig als de mazda thuis is........
 
Ik wil graag komen maar weet pas een dag van tevoren of ik vrij heb vanwege de vakantie periode!
dus ik weet niet of inschrijven zin heeft?

lang leve de haven!
als ik vrij heb kom ik zoiezo!
 
Kan niet wachten! Vooral om een paar forumleden in het echt te ontmoeten en de CC crew :ja
 
Mail ontvangen! Mooi en volledig programma dat ongetwijfeld voor veel gezelligheid gaat zorgen!

Ik wil graag komen, maar moet eerst oppas regelen voordat ik me aanmeld
 
Nismo zei:
@PdB; en wij kunnen niet wachten om eindelijk die schitterende RS2 en ur Quattro eens te bekijken
Volgens mij wordt dat serieus een heus spektakel. De RS2 :ja. Maar eigenlijk ben ik ook zeer benieuwd naar de urQ dat blijft een legendarisch scheurijzer.

@CC, top acties, top programma en we zijn van de partij ;). Kan het zijn dat me nog niet helemaal duidelijk was welke merken/personen er zelf aanwezig zijn op de dag? Een stand van Autoglym had ik begrepen uit de nieuwsbrief, zijn er nog meer?
 
PJ komt idd heb ik gelezen:party:
was vorig jaar super interessant om hem te horen vertellen
 
Heb vorig jaar een handtekening van PJ op mijn SN hybrid gekregen. Helaas kon ik toen niet aanwezig zijn door gezondheidsredenen. Wouter B heeft het toen voor mij geregeld. Kan niet wachten als echte DJ fan om PJ in het echt te ontmoeten!

DSC00753.jpg


Jullie zullen mij en mijn broer al van ver aan horen komen :)_[]
 
Die handtekening hebben wij ook:party:
Op een panelpotje
Hij was erg verbaasd dat we hem om een handtekening vroegen:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.