• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
er is een aparte parking voorzien voor de wagens met kalkplekken, swirls, gebrek aan glans en krassen....ik hoor trouwens momenteel bij de laatste categorie :lol
 
Mount zei:
Ik kom ook! Neem mijn lelijkste bak mee, die helemaal onder de kalkvlekken zit. Kom er zelf niet uit waarmee ik moet beginnen, ga het advies van de experts maar scoren en opvolgen :-)^

Op de dag zelf zal er weinig tot geen tijd zijn om van en naar auto's te lopen, houd daar rekening mee. Uiteraard wel door mededeelnemers, maar niet door onze medewerkers.
 
Hm... Lijkt me wel leuk opzich... Plus dat ik een aantal deukjes heb die ik kwijt wil :-"
Maar twijfel nog een beetje.
 
Net als vorig jaar valt het tussen mijn 2 nachtdiensten in :'(
Dus zit ik weer te twijfelen wat te doen, lijkt me erg leuk om wat mensen voor het echie te ontmoeten zeg maar en wat te leren van van grootmeesters hier :-d
 
Zou eigenlijk moeten werken die dag. Maar heb geregeld met mijn collega dat we van dienst ruilen. Moet nu wel werken op de verjaardag van mijn vriendin. Achja keuzes maken :-d
 
Is het nu beter geregeld als vorig jaar mocht je wat willen kopen. toen stonden er zulke rijen dat ik maar ben afgehaakt.
 
@ mosselman,

als het goed is, zou je een mailing gekregen hebben.

Daarin staat het volgende:

Kassasysteem en wachttijden
Vorig jaar werden wij verrast door de populariteit van onze aanbiedingen, hierdoor liep de wachttijd flink op en dat willen we dit jaar verbeteren. Dit jaar plaats en betaal je je bestelling aan de kassa (vanaf 11.00u) waarna je een afhaalcode krijgt, bij ons magazijn maken we een afhaallocatie met een LCD scherm waarop staat of je order gereed is om op te halen. Je mag zelf weten wanneer je de order ophaalt (tot 18.00u), dus ook geen onnodig gesleep met producten.

;)
 
Gio zei:
"- Tussen 11.00u en 13.00u - 20% korting op het gehele Meguiar's en Monello assortiment
- Meguiar's tas met brochure, detail guide, Gold Class Quik Wax 473ml en Gold Class Carnauba Plus Sample. Uitgifte vanaf 12.00u (200 sets)"

Mag ik hier uit begrijpen dat je een bonnetje krijgt als je om 11 uur koopt voor de giveaway om 12 uur?
Je kunt tussen 11.00 en 13.00u producten van Meguiar's en Monello tegen 20% korting aanschaffen, dat wil zeggen bij onze kassa bestellen en betalen. Je krijgt daarna een ophaalbonnetje met een unieke code en je kunt zelf bepalen wanneer je op de dag je bestelling ophaalt. Haal je vóór 12 uur je bestelling op, dan krijg je de Meguiar's giveaway nog niet mee. Haal je je bestelling ná 12.00u op (dus vanaf het uitgiftetijdstip), dan krijg je wél de Meguiar's giveaway mee. Let wel, voor de giveaways geldt wel op=op. Stel je bestelt en betaalt om 11.10u en je haalt je bestelling om 17.00u op, dan is dat mogelijk, maar je hebt dus kans dat de giveaways van Meguiar's tegen die tijd al op zijn.


Gio zei:
"- 15.00u - 16.00u Polish Battle
- Tussen 15.00u en 17.00u - 20% korting op het gehele Polishing Power en Autoglym assortiment "

Is het dan voor de deelnemers aan de battle te hopen dat er nog wat over schiet na de battle?
Theoretisch is het mogelijk dat er producten opraken, maar de kans is klein. Mocht een product op zijn, dan kan je het niet meer tegen de SDD korting aanschaffen. We werken niet met naleveringen of backorders. Voor alle aanbiedingen geldt: zo lang de voorraad strekt.

De polish battle is ook iets verplaatst en is nu 15.30 en 16.30 (uit mijn hoofd).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.