• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien ik ivm. idiote drukte met werk geen tijd heb om m'n auto een full-detail te geven, heb ik me net uitgeschreven voor de best of shine :(
Ik blijf wel lekker BBQ-en, was vorig jaar namelijk erg gezellig.
 
Wegens andere verplichtingen kan ik as zaterdag niet op de SDD aanwezig zijn.
Dus bij deze meld ik me hierbij af.
 
Wegens andere verplichtingen kan ik er ook niet bij zijn :-/ :(
*zucht*
 
Misschien heb je wel gelijk Patrick, ik denk er nog even over.
Wassen en waxen kan ik 's morgens voor vertrek wel even doen.
 
Afgelopen weekend mijn auto kapot gereden. Weet dus niet of ik er bij ben.
 
RogierV12 zei:
Misschien heb je wel gelijk Patrick, ik denk er nog even over.
Wassen en waxen kan ik 's morgens voor vertrek wel even doen.
Dan wachten we nog even met de annulering ;-)
 
Even voor de zekerheid,

Is het ook de bedoeling dat je als beginner zelf kan ervaren hoe een DAP werkt? Ik ben daar namelijk erg in geinteresseerd, maar kon het zo gauw niet terug vinden.

Of zijn er misschien leden die hun apparaat meenemen waarmee eens e.e.a geprobeerd kan worden?
 
Je kunt, als er gelegenheid voor is een machine testen, maar ga er wel vanuit dat het erg druk is.

Even een machine van een forumlid testen zal het niet worden, want dan moeten wij A) Ad Hoc een stroomaansluiting voor je regelen en B) een oppervlak aanwezig zijn om het op te testen.
 
Oke duidelijk, met die stroomvoorziening zat ik zelf ook al inderdaad. Het oppervlakte is niet zo moeilijk te regelen denk ik..

Al denk ik dat ik toch al m'n zinnen te erg op een DAP900 v2 kit heb gezet eigenlijk :-"
 
SkyBuMp zei:
Vraagje, kunnen we daar nog wassen op lokatie?
Nope tenzij je zelf aan de gang gaat op je parkeerplek maar er is geen stromend water of speciale wasplekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.