• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Word ik heel vuil (woordgrapje) aangekeken als ik met een ongewassen auto aankom? Ik heb absoluut geen tijd om de Punto te wassen van te voren namelijk.

Er staan een paar honderd auto's en bijna geeneen staat in het zicht.
Zal dus totaal niet opvallen zo'n vieze ergens op de parking.

Jawel, daar worden foto's van gemaakt en je wordt getagd op Facebook......:lol

McShine zei:
... worden foto's van gemaakt ...

:roll

Vriendelijk doch zéér dringend verzoek ik bij deze iedereen om kentekens van auto's onherkenbaar te maken vóórdat de foto's geplaatst worden op het internet ...

nicknameless zei:
:roll

Vriendelijk doch zéér dringend verzoek ik bij deze iedereen om kentekens van auto's onherkenbaar te maken vóórdat de foto's geplaatst worden op het internet ...
Who cares?
Kenteken is toch ook gewoon zichtbaar als je rijdt/auto voor de deur staat/bij de garage staat/bij je werk staat...!
Wat is de toegevoegde waarde van kentekens weghalen?

En btw, wil je je kenteken niet op de foto? Dan hang je er een showplaat voor, of je haalt je plaat eraf....

Nou bij exclusieve auto's zoals een rode Corolla kan ik me daar niets bij voorstellen...:roll

Maar in het geval van Tim's R8 , Dana's Golf R of Gideon's RS2 zou ik zeker de kentekens weghalen. Zo'n auto's worden op bestelling gestolen, en hoe minder unieke info over de auto op inet staat hoe beter....

Aan de andere kant, die auto's staan sowieso al op Autogespot, Autoblog of andere sites....

McShine zei:
Nou bij exclusieve auto's zoals een rode Corolla kan ik me daar niets bij voorstellen...:roll

De mijne is wel exclusief omdat er geen andere rode Corolla zo shiney rond rijdt :lol

En mag ik jullie erop wijzen dat er vorig jaar ook onderdelen van een auto zijn gestolen....

Dat heeft niets te maken met het kenteken wel of niet zichtbaar op een foto maar de actie van een rasdebiel.
Je kan het ook allemaal overdrijven natuurlijk. Wil je per se geen kenteken zichtbaar dan plak je daar even tape over, maak het probleem niet groter dan het is.

Klopt volledig Dibbuz.

Ik maak er ook geen groot probleem van, ik knal m'n show kentenplaten erop.:ja

Maar ook met dit soort bijeenkomsten van liefhebbers zullen er ook ongetwijfeld bepaalde lieden komen die duistere bedoelingen hebben aangezien de auto's meerendeel verdekt opgesteld staan.

Maar het is natuurlijk een kleine moeite (nog geen minuut per foto) om deze te bewerken ;)

Nou... als je een overzichtsfoto hebt dan heb je aardig wat weg te soepen.
Ik denk dat het allemaal wel meevalt eerlijk gezegd.

nicknameless zei:
Maar ook met dit soort bijeenkomsten van liefhebbers zullen er ook ongetwijfeld bepaalde lieden komen die duistere bedoelingen hebben aangezien de auto's meerendeel verdekt opgesteld staan.

Ik weet niet wat gevaarlijker is, de info die jij hierboven nu geeft of het al dan niet zichtbaar laten van kentekenplaten....

Een betere wereld begint bij je zelf....:rules

ivo's zei:
En btw, wil je je kenteken niet op de foto? Dan hang je er een showplaat voor, of je haalt je plaat eraf....
Er af halen wordt een probleem op de openbare weg == mag niet of boete :ja

Sky,

Ik vraag me af als je bv je auto parkeert op het parkeerterrein van CC.. of het dan nog "openbare" weg is.. omdat de grond eigendom is van de verhuurder (of wat daar ook van toepassing is).

Hoevaak zie je wel neit op meetings, dat mensen gewoon showplaten gebruiken terwijl hun auto geparkeerd staat op het terrein (denk aan Leiden Transferium).

Als jullie deze discussie nu eens op de SDD voeren, dan hebben jullie onderling wat om over te praten en kunnen we hier weer on-topic :lol

Status
Niet open voor verdere reacties.