• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dibbuz zei:
Nou... als je een overzichtsfoto hebt dan heb je aardig wat weg te soepen.
Ik denk dat het allemaal wel meevalt eerlijk gezegd.

+1


Weersverwachting ziet er overigens stukken beter uit dan vorig jaar, met een beetje geluk blijft de tent dit jaar wel gewoon op zn plek staan :lol
 
Definitief afgezegt. Door de aankomende verhuizing ben ik simpel weg te druk om aanwezig te zijn. Helaas.
 
Heren van Carclean....

Ik had me opgegeven voor de SDD zonder introducee
Maar nu komt het vrouwtje op de proppen dat ze toch gezellig mee wil.
Zou dat een probleem zijn als je zonder hebt opgegeven?
Kan je alsnog iemand meenemen aangezien de dag vol zit en ik mijn inschrijving niet kan wijzigen?
 
Frogs zei:
Definitief afgezegt. Door de aankomende verhuizing ben ik simpel weg te druk om aanwezig te zijn. Helaas.


Jammer Jeroen
Kunnen we niet ff beppen maar is voor een goed doel he!
Dat bakkie koffie kom ik wel een keer drinken als je huisje af is :lol
 
Misschien wil ik wel eventjes snel komen kijken, tussendoor enzo.
Is dat een probleem?
Wil wel graag even de mensen 'achter' de nicknames ontmoeten :)
 
Begrijpelijk maar niet de bedoeling, we hebben niet voor niks een inschrijflijst, ook al ben je er maar even.
 
Heb even via de officiële weg afgezegd, sorry CC-team.

Dit ivm verbouwingsverplichting, mijn aannemer wil nog wat komen verder doen.
 
@ Sanguinius : waarom kijk je niet of je de plek(ken) van Nismo kan overnemen ?
Je zou CC altijd even kunnen bellen of mailen ?
 
Dibbuz zei:
Begrijpelijk maar niet de bedoeling, we hebben niet voor niks een inschrijflijst, ook al ben je er maar even.

Ai daar had ik ook ff niet op gerekend. Omdat ik ook mijn huis nog aan het verbouwen heb ik al maandenlang mijn auto niet meer gedaan en had me daarom ook niet ingeschreven. Ik wilde graag wat monello producten met korting aanschaffen en maar kort blijven . :-/
Nu ja jammer, had graag even langs gekomen.
 
Let op! Inschrijven is zo toch nog mogelijk, er vervalt een aantal inschrijvingen. Wees er snel bij! Over 10 minuten is alles hier bijgewerkt.

Inschrijven is weer mogelijk:

https://www.Carclean.com/clinic.aspx?id=45
 
Heeft er iemand enig idee hoe het met het uitdeuken zonder spuiten te werk gaat? Ik bedoel dus de volgorde, hoe weet je wanneer je aan de beurt bent?
Ik heb trouwens voor voldoende saldo op mijn bankrekening gezorgd:-b voor a.s. zaterdag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.