• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er zin in! Nog één nachtje slapen :o) Verlanglijstje staat al klaar om te printen. :)

Omdat ik er morgen niet ben, heb ik vandaag maar gewoon weer een kleine bestelling gedaan :-"

Ik kan helaas niet, maar net een doosje van carclean afgehaald bij Post NL.:jippie

Mocht nog iemand mee willen rijden, ik kom vanuit de A2 M'tricht.

Gelukkig heb ik mij ook in kunnen schrijven. Ik moet perse rekening houden met de agenda van de kids en op zaterdag is er een dansvoorstelling waar ik inmiddels ook al kaarten voor heb gekocht voor mijn gezin en de grootouders natuurlijk.
Maar ik ga keihard proberen op tijd te zijn, want wil het niet missen.

Tot morgen vrienden,
Aficior

mrs250 zei:
Ik heb eigenlijk 2 vragen met betrekking tot zaterdag; de DAP is die dag in de aanbieding. Moet ik echt stipt om 11u in de rij gaan staan om niet het risico te lopen dat hij uitverkocht is, of zijn er waarschijnlijk wel genoeg? Of krijg je dan evt een tegoedbon om de set af te halen wanneer hij weer op voorraad is?

Daarnaast heb ik me alleen ingeschreven, maar wil een maatje van me ook mee om er wat van op te steken en wat spullen te kopen. Is dat een probleem?

Dit is mij/ons beloofd:

Als deze uitverkocht raakt sluiten we de tent en gaan we met zijn allen op vakantie naar een tropisch oord :D

Hopelijk raakt die DAP dus snel uitverkocht want ik ga er toch liever even tussen uit!:rules

Ik ben benieuwd naar alle gezichten van jullie morgen :-)

Ik kom alleen en.ken vrijwel niemand ;-)

Zo, druk bezig met de megane aan 't wassen. Aangezien ik niet weet hoe het weer morgen is, en geen zin heb om in het motorpakje helemaal weg te zweten besloten toch maar met de auto te komen.

Dus de megane mag morgen gezien worden:love

img0270tr.webp

Even tussendoor fototje geschoten tussendoor voor de liefhebbers,^^ Op de foto zijn alleen de velgen gedaan.

Archiebald zei:
Ik ben benieuwd naar alle gezichten van jullie morgen :-)

Ik kom alleen en.ken vrijwel niemand ;-)

Ik ken alleen supergroever, de heren van carclean en mijn stiefvader. De rest hoop ik ook een keer gezichten bij te plaatsen

Heej Erik nou dacht ik jou lekker makkelijk te kunnen herkennen aan je Palingpak, en dan kom je met de auto. Geen echte motorrijder dus.
Kun je omwille van de herkenbaarheid geen rode anjer opdoen:lol
Hoe is het met je CV ketel?

Haha, ik was niet degene met de kapotte cv ketel.

Klein, blond, 22 jaar.

Als 't morgen wel gewoon te doen is, kom ik lekker op de motor. maar dan moet 't echt niet warmer dan 20 gr worden. Aangezien ik wel lekker de tijd voor alles wil nemen en niet weg wil zweten.

Mocht ik wel met de motor zijn. Wit/zwart leren pak van alphine stars.

erikjeeh zei:
Haha, ik was niet degene met de kapotte cv ketel.
Nee inderdaad dat was Woody geloof ik.
Morgen maar even zoeken naar elkaar, en anders Joost even inschakelen, die kent ons beiden.

Misschien.is dat inderdaad wel grappig om te posten ja...

Ik draag morgen een zwart t-shirt met een witte opdruk van een Golf mk1 (M.I.V.W) :-)

Ik ben er straks ook (vorig jaar even een paar uur langs gewipt om veel te zien en te leren). Ik moet mijn voorstel topic nog aanmaken, maar een Fabia I combi met Audi-velgen en dan ook nog een kentekenhouder met vermelding van het Skodaforum én voorop een Seat Online kentekenhouder kan niet missen. Auto is vanmiddag gewassen en dak en motorkap gekleid en gepoetst, en moeder natuur heeft getest of ik het goed gedaan heb (via regenbui), de blanke lak heeft nogal wat probleempjes dus geen superstrakke glimmende verschijning, maar stukken beter dan vorig jaar dankzij de adviezen van Dibbuz.

Ik draag waarschijnlijk een t-shirt van een bierbrouwerij (bijv. van Chouffe met op de borst de tekst 'don't spill water, drink Chouffe')

Status
Niet open voor verdere reacties.