Toen ik van de week in dit topic melde dat ik niet aan de best of shine mee kon doen omdat ik geen tijd en plek had om mn auto te doen, kreeg ik spontaan een telefoontje van Patrick(Nicknameless) met het aanbod om zaterdag vroeg bij hem op de zaak de auto nog een wash en wax te geven.
Een paar dagen later kwam er ook nog een pbtje van Iwan (RST-smurf) met de vraag of ie met mij mee kon rijden, dit kwam natuurlijk helemaal mooi uit want zo behulpzaam als ie altijd is wilde ie vast wel even meehelpen met de auto best of shinewaardig te maken.
Vanmorgen om 4:30 m'n bed uit gegaan om te bedenken wat ik mee ging nemen en alles in de auto te prakken.
Om 5:30 stond ik bij de wasbox in Hilversum om te stofzuigen, m'n ramen te doen en het interieur een laagje natural look te geven.
Daarna op naar Bodegraven om Iwan op te halen, ik was wat vroeger dan afgesproken dus hij was pas net uit z'n nest.
Even een bakkie gedaan en zijn prachtige detailhok bekeken en toen op naar Den Haag waar Patrick al bezig was met z'n Toyota.
Aldaar aangekomen gelijk gaan wassen en daarna kleien.
Patrick hield gelukkig goed toezicht
De hele wagen nog gepolijst met finale want er zaten toch nauwelijks swirls op en daarna een laag cg blacklight gevolgd door en een laag ibrido.
Natuurlijk weer onder toezicht van Patrick, gaat het goed zo Patrick?
Op deze sticker moest natuurlijk even een kruis worden gezet
Op een gegeven moment kreeg Patrick last van wat opkomende werklust en ie heeft de motorkap nog even voorzien van een laagje c-quartz.
Dit was het uiteindelijke resultaat (mede dankzij Iwan en Patrick, nog bedankt mannen!
^ ) en het was goed voor de 3e prijs.
Na de puntjes op de i te hebben gezet nog even rondgelopen om hier en daar te ouwehoeren en ook nog even op het dak gekeken of daar nog mooie auto's stonden.
Aldaar kwam ik 2 wel heel vieze auto's tegen, vast geen bezoekers van de SDD w^^w
Later in de middag werd de rij lekker kort en was het dus tijd om nog even wat inkopen te doen.
Bestellen voordat je aan de beurt bent doe je dus zo...
2 minuten later hoef je alleeen nog maar te betalen
Meer foto's heb ik niet want toen was m'n telefoon leeg ]-0
Iedereen bedankt voor een fantastische dag!