• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was weer gezellig mensen!!!

Vanmorgen met Rogier naar Den Haag gereden waar de BMW een snelle was & wax , maar was eerder een wash , clay, polish en wax kreeg :party: .Dinge blijft prachtig! :heart_eyes:

DSCN9030.jpg

DSCN9031.jpg


En je kon rogier gek krijgen met dat er ergens nog een vlekje zat rofl


DSCN9040.jpg



En inderdaad , het T-shirt van Pat was erg rofl

DSCN9042.jpg


En de nmr 3,2 en 1 van de Show & shine :

DSCN9059.jpg

DSCN9060.jpg

DSCN9062.jpg


en mr PJ :

DSCN9061.jpg
 
Het begon vanmorgen al vroeg aardig druk te worden, en eventjes had het personeel de handen vol om iedereen de juiste kant op te sturen voor de beste parkeerplekken. Tegen elf uur begon de rij voor de kassa's aardig te groeien, zodat ik besloot om rond half twaalf in de rij te gaan staan zodat ik tussen 12 en 1 aan de beurt zou zijn. Mijn inschatting was vrij redelijk, even na kwart over twaalf mocht ik mijn bestelling doen. Mijn lijstje in tweeën gedeeld, om na 3 uur nog een keer te gaan, met in het achterhoofd dat het dan wel rustiger zou zijn, ook dit klopte en voor de 2e bestelling hoefde ik maar een minuut of 10 in de rij te staan.

Net als vorig jaar, weer het een ander geleerd vandaag, en natuurlijk weer verschillende/tegenstrijdige theorieën aangehoord.

25a8eja.jpg
2jg1fgi.jpg
3509tlg.jpg
302nyiu.jpg
27zp4y.jpg
 
Geweldige dag, iedereen bedankt voor gezelligheid!
Special Thanks goes out to McShine voor het brengen van een heerlijke "McCroquet"! Bedankt kerel, top! :)^
Ook DSH heeft geweldig werk geleverd bij het eruit halen van een parkeerdeukje bij de Leon me=blij!

Nu een paar giga tintelende voeten!
 
Na die laatste foto van de Audi snap ik de reactie van McShine. Hij is leuk :)^

Was weer een geslaagde, drukbezochte dag. Gelukkig een stuk beter weer dan vorig jaar. Het staan in de rij werd ook een stuk leuker door Cum Fraude, de goochelaar. Die man was echt geweldig. En niet te vergeten de band. Ook weer wat leuke producten aangeschaft, dus zeer tevreden naar huis gegaan.
Weer heel erg goed georganiseerd allemaal.

Hulde aan het Carclean team o:) .

Tot volgend jaar.
 
Die man is echt geweldig, 10cm sta je ervan af en je snapt er geen hout van. Ik vind het top!
 
Zeker lachen die goochelaar! En wat een topweer :cool: Ik vond die zwarte Belgische bus erg mooi, wat was dat een spiegel zeg :cool:
 
Super gezellige dag gehad vandaag! Lekker gelachen met Nicknameless en Vadebo bij mr. Cum Laude, echt briljant deze man! Lekker gekletst met andere forumleden en heerlijke aanwinsten gekocht en mogen ontvangen! Bedankt carclean!
 
Super gezellige dag gehad vandaag! Lekker gelachen met Nicknameless en Vadebo bij mr. Cum Laude, echt briljant deze man! Lekker gekletst met andere forumleden en heerlijke aanwinsten gekocht en mogen ontvangen! Bedankt carclean!
 
Toen ik van de week in dit topic melde dat ik niet aan de best of shine mee kon doen omdat ik geen tijd en plek had om mn auto te doen, kreeg ik spontaan een telefoontje van Patrick(Nicknameless) met het aanbod om zaterdag vroeg bij hem op de zaak de auto nog een wash en wax te geven.
Een paar dagen later kwam er ook nog een pbtje van Iwan (RST-smurf) met de vraag of ie met mij mee kon rijden, dit kwam natuurlijk helemaal mooi uit want zo behulpzaam als ie altijd is wilde ie vast wel even meehelpen met de auto best of shinewaardig te maken.

Vanmorgen om 4:30 m'n bed uit gegaan om te bedenken wat ik mee ging nemen en alles in de auto te prakken.
1a2b2cdd.jpg

Om 5:30 stond ik bij de wasbox in Hilversum om te stofzuigen, m'n ramen te doen en het interieur een laagje natural look te geven.
440d0ead.jpg

Daarna op naar Bodegraven om Iwan op te halen, ik was wat vroeger dan afgesproken dus hij was pas net uit z'n nest.
Even een bakkie gedaan en zijn prachtige detailhok bekeken en toen op naar Den Haag waar Patrick al bezig was met z'n Toyota.
Aldaar aangekomen gelijk gaan wassen en daarna kleien.
731b9a63.jpg

Patrick hield gelukkig goed toezicht :p
45ceb0c5.jpg

De hele wagen nog gepolijst met finale want er zaten toch nauwelijks swirls op en daarna een laag cg blacklight gevolgd door en een laag ibrido.
d470586e.jpg

Natuurlijk weer onder toezicht van Patrick, gaat het goed zo Patrick?
3e6610b4.jpg

Op deze sticker moest natuurlijk even een kruis worden gezet
29448786.jpg

Op een gegeven moment kreeg Patrick last van wat opkomende werklust en ie heeft de motorkap nog even voorzien van een laagje c-quartz.
37f5381b.jpg

Dit was het uiteindelijke resultaat (mede dankzij Iwan en Patrick, nog bedankt mannen! :)^ ) en het was goed voor de 3e prijs.
0752a995.jpg

0bda75cd.jpg

Na de puntjes op de i te hebben gezet nog even rondgelopen om hier en daar te ouwehoeren en ook nog even op het dak gekeken of daar nog mooie auto's stonden.
Aldaar kwam ik 2 wel heel vieze auto's tegen, vast geen bezoekers van de SDD w^^w :D
c9a4ea46.jpg

f5bd6c96.jpg

c6597b76.jpg

176c80f2.jpg

Later in de middag werd de rij lekker kort en was het dus tijd om nog even wat inkopen te doen.
Bestellen voordat je aan de beurt bent doe je dus zo...
2278cd2b.jpg

2 minuten later hoef je alleeen nog maar te betalen
4537c249.jpg

Meer foto's heb ik niet want toen was m'n telefoon leeg ]-0

Iedereen bedankt voor een fantastische dag! :party:
 
McShine zei:
Haha geweldig! Ik denk dat wel 5 man me herkende in mn leren pakje!

Het was gezellige, leuke dag heren! Heb me prima vermaakt. En mn collectie lekker aangevuld:)
 
SpeeDJ(ingelogd onder Tim, sorry,is standaard op dit tabletgeval):
Ehm, tja, ik heb toch ook zwarte velgen en zwarte spiegels.....:schaam

Misschien dat iemand zich in de komende week geroepen voelt om mijn auto te doen, nu de SDD voorbij is? Ik noem geen namen, maar diegene moet denk ik ook zelf even zijn niet-vanzichzelf-zwarte velgen doen :-b
 
Was een leuke en aangename dag, aan de heren van het carclean team bedankt!
Aan de winnaars van de polish battle en de best of show and shine, proficiat!
 
Jaja was wel grappig dat ik je meteen kon laten zien dat je gespot was.... Had je een grote doos op de Z1000?:D
 
Haha, nee ik was met iemand die met de auto was. Dus kon het gelukkig achterin gooien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.