Zo, ik ben inmiddels weer een beetje "bij de mensen" na een ontbijtje!
Iedereen bedankt voor de complimenten, heel leuk om te lezen zowel hier als in de mail dat veel mensen het zo naar hun zin hebben gehad. We worden ieder jaar beter hopelijk in de organisatie
Verder natuurlijk dank aan iedereen die gisteren een bijdrage in de feestvreugde heeft gehad, zoals alle gasten, deelnemers aan battles/best of shine, de live band "Never The Same"(!), PJ, de heren van Autoglym, Gerry de goochelaar, de heren van DSH Repair (uitdeuken zonder spuiten), Poelier Leo v/d Berg voor de heerlijke barbecue, Croissanterie De Snor voor de hapjes, DCM Tentenverhuur voor de prima tenten, IRADO voor het last-minute leveren van vuilnisbakken, De Snackkar voor snacks en drankjes, Boels voor de broodnodige toiletten
, Letterkunst voor de goede gevelreclame, Eurowisser voor het er keurig uit laten zien van ons pand en iedereen die ik hier toch nog vergeet te noemen maar ons geholpen heeft er een mooie, geslaagde dag van te maken.
En, last but not least, het hele team van medewerkers (in willekeurige volgorde!): Dennis J.(SkyBump), Adrie, Cees, Joost, Dennis F., Johan, Lindy, Alex, Mirjam, Lenneke, Bert en natuurlijk mijn eigen hubbie Tim
. Iedereen heeft echt zijn benen uit zijn lijf gerend om de wachtrijen te beperken en het onze gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken. Top!!
Vandaag maar even een dagje rustig aan en op naar volgend jaar SDD!