• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was gezellig, lekker met blackpassat en blackpassat junior mee kunnen rijden. Top mannen.:)^
Was goed geregeld, de cc crew had het maar druk. Petje af daarvoor.
 
Ik heb me heerlijk vermaakt, ook mede onze uber grappemaker uit Engeland: PJ. Die man zit zo verschikkelijk vol humor, echt te absurd.

99e4fb7e.jpg


26efb22e.jpg


:D
 
Wat Tim allemaal niet moet doen om een beetje fatsoenlijke inkoopprijs te krijgen...... Och ja, de klant profiteert!:D
 
Haha! Ik heb even staan meeluisteren toen hij informatie gaf over een aantal zaken.

Hij wist echt bizar goed waar die het over had. Echt een kenner volgens mij.

En die goochelaar, geweldig!

Als laatste de man die in het begin met die megafoon. Wat een berg energie had die man :p
 
"Voelen doe je met je vingertoppen, niet met je knokkels"


Briljant in éénvoud!!!
 
Wat een top dag!
Ging veel te snel voorbij, had helaas nog wat andere afspraken.

Foto van Tim en PJ, That looks Dom.....
 
Gezien het t-shirt van Pat, kan je wel laten voelen met je knokkels. ;)
 
DSC_9139.jpg


En hoe win je dat nou?

Polishing Power - PRO900 Rotary Polijstmachine

Meguiar's Professional - So1o Wool Heavy Cutting Pad

Monello - Kompressor Polishing Pad - 6inch - Wit

Mirror Glaze M105 Ultra-Cut Compound
Mirror Glaze M205 Ultra Finishing Polish

De door Carclean.com beschikbaar gestelde Car Care Coupon - Groen is omgezet in:

Dodo Juice - Rubbish Boy's Juiced Edition wax & Dodo Juice - Fantastic Fur

@Rodders dank voor felicitatie en tegenstand:)^
 
Oeh!!!! Die handtekening, jaloersmakend :-& !!! Gefeliciteerd....
 
Was een top dag.ik was beetje laat vanochtend met wassen en op lokatie gelijk druk in gesprek met enthousiaste mensen en die ook wilden gaan poetsen cq detailen. Zo vloog de tijden heb ik maar net nog mijn uitlaten en de ramen kunnen ontdoen van vettige laag. Maar nalopen vd hele auto met Last touch,wat ik van plan was (terwijl daarvoor altijd Spray n wipe of af finale, ben ik niet eens meer aan toe gekomen. Dat gebruik ik nu maar als excuus dat ik niet in de prijzen ben gevallen bij de Best of Shine.

Maar eerlijk is eerlijk, Rogier en zijn team hadden de BMW super erbij staan! En congrats natuurlijk ook aan de nr1 met zijn geweldige zwarte bus, show en shine op zijn top en Skybump als nr 2 met de volledige smetteloze uberstrakke daytona grijze a6 facelift avant!

En ook erg leuk wat het om Bennoh te spreken over fotografie vd auto's, erg goeie tips en ging wereld voor me open met de circulaire polarizer, wat deze met reflecties op de auto en de kleuren vd licht ed wel niet kan. En hij heeft ook nog een super mooie foto gemaakt van mijn uitlaten met de carclean vlag op de achtertrond. Echt super, bedankt!
 
En de wachtrij aan de kassa was niet lang:-b moesten we van Tim zeggen......
 
Aan de foto´s te zien en de reacties moet het een top dag geweest zijn. Bij een eerstvolgende gelegenheid hoop ik er bij te kunnen zijn.
 
Zo, ik ben inmiddels weer een beetje "bij de mensen" na een ontbijtje!

Iedereen bedankt voor de complimenten, heel leuk om te lezen zowel hier als in de mail dat veel mensen het zo naar hun zin hebben gehad. We worden ieder jaar beter hopelijk in de organisatie ;)

Verder natuurlijk dank aan iedereen die gisteren een bijdrage in de feestvreugde heeft gehad, zoals alle gasten, deelnemers aan battles/best of shine, de live band "Never The Same"(!), PJ, de heren van Autoglym, Gerry de goochelaar, de heren van DSH Repair (uitdeuken zonder spuiten), Poelier Leo v/d Berg voor de heerlijke barbecue, Croissanterie De Snor voor de hapjes, DCM Tentenverhuur voor de prima tenten, IRADO voor het last-minute leveren van vuilnisbakken, De Snackkar voor snacks en drankjes, Boels voor de broodnodige toiletten :), Letterkunst voor de goede gevelreclame, Eurowisser voor het er keurig uit laten zien van ons pand en iedereen die ik hier toch nog vergeet te noemen maar ons geholpen heeft er een mooie, geslaagde dag van te maken.:party:

En, last but not least, het hele team van medewerkers (in willekeurige volgorde!): Dennis J.(SkyBump), Adrie, Cees, Joost, Dennis F., Johan, Lindy, Alex, Mirjam, Lenneke, Bert en natuurlijk mijn eigen hubbie Tim :heart_eyes: . Iedereen heeft echt zijn benen uit zijn lijf gerend om de wachtrijen te beperken en het onze gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken. Top!!

Vandaag maar even een dagje rustig aan en op naar volgend jaar SDD!
 
Mooi gesproken Dana, en niets te veel gezegd. Ik kan me er helemaal bij aansluiten.
Geniet van de vrije zondag!
 
Heeft iemand misschien foto's gemaakt van de auto's die nr 1 & 2 van de Best of shine zijn geworden?
 
Mooi gezegd en met een typische no-nonsense mentaliteit die we van het Carclean.com team gewoon zijn en wat we denk ik allen enorm in jullie appreciëren.

Geniet maar van jullie vrije zondag en maak er een mooie rustige en relaxed dag van, jullie zullen het zeker verdient hebben.

Er was één minpuntje en dat is dat ik er spijtig genoeg niet bij kon zijn wegens verbouwingsperikelen en waardoor ik afgelopen week nog officieel had afgemeld.
En wederom kreeg ik hiervoor een mail in mijn mailbox wat altijd leuk is die iets of wat persoonlijk aanpak van jullie.

Volgend jaar probeer ik zeker terug van de partij te zijn, gisteren was dat enkel in gedachten maar ja het was zo hé.
Deze morgen direct de reacties en bijhorende foto's bekeken en ik zag dat het :)^ :)^ en een succes was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.