• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt het wel in de tijd van de Hollandse Nieuwe haring gedaan dit keer.
Volgend jaar weer rond deze tijd dan kan ik wel komen met de haringkar....:-"
 
Tim ik vind dat jullie het als team echt super hebben gedaan!

Voorzieningen waren goed en het wachten was ook goed te doen dankzij de gekke goochelaar en het ouwehoeren in de rij.
Hoop dat het volgend jaar net zulk weer is als afgelopen keer.

Niets dan lof van mijn kant!
 
Ja dat wachten viel inderdaad reuze mee. Stond ineens een goochelaar naast ons. De tricks die die uithaalde waren leuk!

Lekker staan ouwehoeren met een paar forummers.

Er stond een paar peugeot's in het gras bij binnenkomst. Die rode was zeker wel netjes! Ben benieuwd of die nog een dap aan heeft geschaft.

Hoe is het trouwens in het algemeen met de Verkoop van de DAP's gegaan? Nu maar hopen op veel mooi weer en leuke nieuwe show off's :heart_eyes:
 
Dat ziet eruit als een geslaagde dag ! Mooi weer ook zo te zien.

Zit met mijn pootjes in Lago di Garda te badderen.. dus kon er niet bij zijn helaas. Had me wel leuk geleken. Gelukkig wel een Dongel en een VODAFONE.IT 7GB prepaid kaartje dus hoef niet te lang zonder forum.Carclean.com

Audi ziet er niet uit na 1300 km tochtje maar ik heb om de camping een wasplaats gevonden. Dus ga de audi even een wasbeurtje geven binnenkort..

Gefeliciteerd prijswinnaars ! Trouwens 's morgen om 6 uur al je auto aan wassen zijn is dat is wel een prijs waard !

by the way geen foto's van de UQ en RS beschikbaar of euh.....
 
Ik las de post van NNL en kreeg ook zo mijn twijfels, dus kan iemand achterhalen of hij ook echt geopereerd is?
 
volgend jaar maar eens op tijd vrij vragen als de datum bekent is :grinning:

toch eens wat mensen leren kennen van het forum
 
Ik bedoel natuurlijk niet echt achterhalen, maar meer of er iemand is die hem IRL kent. Oftewel deze keer bewijs, vorige keer was er ook geen foto van z'n motorruimte die onder de olie zat onderweg naar een meeting.
 
Ach lekker belangrijk, als Gideon niet kan of wil komen dan komt ie toch niet, dat is geheel zijn zaak.
Beetje idioot dat je daar een onderzoek naar wil instellen. :|~*
 
Vind het allemaal beetje vreemdsoortig om op 1 of andere manier er toch perse achter te willen komen of de opgegeven reden wel of niet aansluit met je eigen verwachtingspatroon van iets of iemand.
Als je twijfels hebt dan is er niemand die je kan weerhouden om een PM / mail te sturen, dit hoeft mijns inzien echt niet viavia geregeld te worden.
Indien iemand zegt dat hij niet kan komen dan behoor je dit gewoon te accepteren. Heb je er twijfels over vraag/ meld dit dan direct aan diegene wie het betreft maar je gaat toch geen
omweg zoeken of gezamenlijk actie ondernemen om te zien of het wel juist is ? !
Sorry hoor maar het is een forum en geen werkplek waarbij zulke informatie daadwerkelijk van belang is. ( komt potjandikkie nu al in meerdere topics naar voren )
Stel nu dat het allemaal wel een onzin verhaal blijkt te zijn ( ik ga vanuit van niet, zeker daar het om iemand zijn / haar gezondheid betreft ), wat gaan we dan doen met zijn allen:
negeren / kwade teksten schrijven / een kickban geven / opwachten op de hoek van de straat met honkbalknuppels .... kom op zeg he, laten we volwassen blijven en de eer aan ons zelf houden svp
Er is hier geen (forum)regel die stelt dat je: elkaars vrienden moet zijn / niet mag liegen / van een andere mening bedient bent.
Je mag zeker weten je eigen mening hebben maar stel jezelf dan wel de vraag of het uiten van deze mening nu echt een meerwaarde heeft voor de ander dan wel het gehele forum.

Laten we gewoon de dingen doen die we leuk vinden en het houden waar het ( in deze ) topic om gaat: de geweldig georganiseerde en bejubelde SDD :party: ........ alvast dank hiervoor luitjes !
 
Aangezien rogier zijn bericht heeft gewijzigd, is dit overbodig geworden :-"
 
Oke, laat dan maar zitten. Was alleen nieuwsgierig omdat hij veel post, en ik word niet graag in de maling genomen met allerlei verhalen :slotje
 
Inderdaad, laten gaan...

Het voegt niets toe aan dit topic.
Ik wil hier complimenten zien aan de crew en lezen dat iedereen het afgelopen zaterdag naar z'n zin heeft gehad, verdorie. :-b
meuh
 
Soepergrover nog super bedankt voor het snelle Auto Finesse pakketje!:heart_eyes:
 
Soepergrover zei:
Ik wil hier complimenten zien aan de crew...

Bij deze dan:

veer+in+zn+reet.jpe


Alles was gewoon goed geregeld. :)^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.