• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij deze moet ik toch echt even mijn excuses maken.
Durf het bijna niet, omdat het te belachelijk is eigenlijk.
Heb 3 weken zonder computer gezeten, mail problemen en afhankelijk van de iPhone. Daarnaast had ik het onwijs druk met een heleboed deadlines deze week waarvan morgen de laatste.
Ik ben de hele sdd gewoon vergeten:schaam schaam me dood....

Natuurlijk, achteraf heb ik wel e.e.a. voorbij zien komen op o.a. Facebook, maar dit is totaal niet tot me doorgedrongen.
Asociaal, niet netjes en vooral balen...

Bij deze bied ik mij oprechte excuses aan Carclean!
En dan ga ik me nu in een hoekje staan schamen....
 
Zou er niet te zwaar aan tillen Maaike.Zelf kon ik ook niet op de SDD aanwezig zijn.Ook hier bere druk met van alles en nog wat. Wij met zijn alle zijn klant bij carclean en posten zo nu en dan wat op het forum.
Thats it! Heel hard gezegt,maar zo is het. Wel moet ik zeggen dat carclean een volle 10 krijgt als het gaat om producten,kwaliteit,levering enz enz.

Naast detailen zijn er gewoon de al dan niet dagelijkse menselijke dingen die ieder voor zich in zijn leven meemaakt,tegenkomt enz.

Geen zweet hoor!

Jeroen
 
Foei Maaike. ]d~^

Maar we zien je dan wel weer een keer bij een oliebollenavond, detail night of een andere detailmeeting.
 
Het is je vergeten Maaike! ,^^

Frogs zei:
Zou er niet te zwaar aan tillen Maaike.Zelf kon ik ook niet op de SDD aanwezig zijn.

Als iedereen er niet zwaar aan zou tillen, dan zou het nog een zooitje worden Jeroen. Immers als iedereen zich in zou schrijven en niet zou komen, zonder af te melden, dan zitten wij mooi voor aap. Dus je moet het zeker niet te zwaar op nemen, maar ook niet te licht. :no
 
En aangezien ik me gewoon domweg heb vergist, is een excuus op zijn plaats.
Zal niet meer gebeuren...
 
Was een leuke dag heb best wel het een en ander geleerd ik als nieuweling in de detailing wereld :)
Heb er alleen spijt van dat ik geen DAP900 heb aangeschaft met die mooie aanbieding maar helaas was me saldo ff niet toereikend genoeg om alles in 1x aan te schaffen :)

Maar bedankt Carclean.com voor de leuke dag

V.
 
Vailen volgens mij heb ik jouw auto zien staan: stond vlak bij de 'ingang' naar de 'shine contest'.
 
Toch misten we wat op de sdd ;)
7866356836_e1f2e23504_c.jpg

543561_138938466249188_1831728904_n.jpg

Misschien wil PJ ze volgend jaar meenemen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.