• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle winnaars van harte gefeliciteerd namens ons allemaal.:party

Respect voor het Carclean team voor deze geslaagde dag.

Vond het gezellig en leuk om eens de mensen te zien en te spreken die je alleen via het forum kent.

Vond het wel jammer dat Tim op het laatst besloot om geen eigen spullen te gebruiken tijdens de Battle.

Had graag de special effect,s van Patrick willen zien ;) .

Verders hebben we veel mooie auto,s mogen bezichtigen, moet wel even vermelden dat de BMW van Rogier

mijn favoriet was. Respect hoe jij met je auto omgaat. :-)^

Het was jammer dat Quinten er niet bij kon zijn.

Nogmaals een geslaagde dag.

Groetjes Ricardo
 
Soepergrover zei:
... Ik wil hier complimenten zien aan de crew en lezen dat iedereen het afgelopen zaterdag naar z'n zin heeft gehad, verdorie. ...

Toen jij nog op het dak stond te lantefanteren waren die anderen al vol in actie :ja
Hulde aan de dames, voor de rest is het toch gewoon dagelijks werk :)_[]
 
Gisteren zijn we nog even met PJ Delft onveilig gaan maken, dus dat was erg gezellig maar best intensief. En als je dan denkt: iedereen heeft op de SDD wel ingeslagen, dus vandaag is het vast een rustig dagje zo direct erna, dan zit je ernaast: ook vandaag is het flink druk en rennen Johan en Lindy met enige ondersteuning van Bert, Tim en mij weer als bezetenen in het magazijn rond om alles op tijd de deur uit te krijgen :-d

Iedereen nogmaals bedankt voor de complimenten! En nu ga ik even met de beentjes hoger op een stoel de boel laten rusten :).
 
Nog leuk je ook te ontmoeten Blackpassat. SDD2012 was voor mij helaas al snel voorbij, moest naar een BBQ toe die dag en om 13:30 was ik al foetsie. Verder nog wat voorraad ingeslagen, gesproken met BLamm, genoten van de koffie, een gele Honda+turbo nog gecomplimenteerd en een Autoglym raamsticker "THE BOSS OF GLOSS" kunnen bemachtigen :).

Volgend jaar weer :-)^
 
Joost,

Bij deze, zonder jou had ik die trap naar beneden niet zo snel gevonden.

Wie was trouwens degene met die megafoon? Die opmerkingen van hem naar de peugeot club door die megafoon schreeuwend: NIET stiekem poetsen he jongens, he jongens ik zie daar toch niet het schildpaddenmerk he! "geweldig".
 
@Nicknameless Die vent aan de kassa, toen je Dennis je shirt kwam laten zien, dat was ik... ;)
 
Ik vond het erg leuk heb nog met wat mede forrumers kunnen kletsen en de best of shine autos kunnen bewonderen die bmw wou :love wat een motor zit daar in en dan die kleur echt respect voor rogier
en de toyota van patrick stond ook te glimmen8-) volgend jaar doe ik ook mee als het lukt :-"
 
Kon spijtig genoeg niet van de partij zijn, maar zag er helemaal top uit.
 
Wat de complimenten betreft: lijkt mij bij zo'n soepel verlopen drukke dag zo vanzelfsprekend, dat ik het niet eens heb vermeld.:s

De rij was op zijn hoogtepunt ongeveer even lang als vorig jaar, alleen zat er veel meer beweging in. De eerste keer zo'n 50 minuten in de rij gestaan, later iets van 10 minuten. Vervelendste bij het wachten was de harde wind, maar met meer kassa's volgend jaar is dat ook wel uit te houden.

Parkeerplekken en verwijzingen door personeel was gewoon prima geregeld, en eigenlijk niet zoveel opmerkingen. Misschien voor volgend jaar een naamplaatjes zodat iedereen elkaar makkelijker kan vinden (voor als je mensen niet kent). In elk geval naamplaatjes voor de crew zou voor nieuwelingen beter duidelijk maken wie = wie.
 
Jammer dat ik er niet bij kon zijn! Als ik de foto's en reacties zo lees heb ik veel gemist!

Volgend jaar ben ik erbij :)
 
Juist, dat had ik ook wel handig gevonden. Misschien een leuk idee voor de volgende keer. Dat we onze nickname op ons shirt plakken.

Dan hoef ik volgende keer geen leren pakje meer aan :-P
 
Zag er gezellig uit, goed geregeld! Wel druk maar ook goed voor de inkomsten van een onderneming en blijde gezichten van de klanten ;-)
..Voorraad aanvullen voor de aankomende clinic en leuke aanbiedingen zie ik zeker graag tegemoet!

Grt, Dennis F.
 
erikjeeh zei:
Joost,

Bij deze, zonder jou had ik die trap naar beneden niet zo snel gevonden.

Wie was trouwens degene met die megafoon? Die opmerkingen van hem naar de peugeot club door die megafoon schreeuwend: NIET stiekem poetsen he jongens, he jongens ik zie daar toch niet het schildpaddenmerk he! "geweldig".

It was me:lol
 
De dag was super, Carclean team bedankt!
Ook m'n pa vondt het erg gezellig, ondanks dat hij niet zo'n poetser is.
De auto's stonden er mooi bij. Vooral die zilvere A6, daarbij hebben we lang staan kwijlen.
En je komt natuurlijk met meer spullen naar huis dan gepland :lol
 
Ik heb het geweldig naar mijn zin gehad, kudo's voor de Carcleancrew :-)^

Volgend jaar ben ik er zeker weer bij en doe ik weer mee met de Best of Shine & de polishbattle :ja
 
Volvo480Turbo zei:
Ook m'n pa vond het erg gezellig, ondanks dat hij niet zo'n poetser is.
De auto's stonden er mooi bij. Vooral die zilvere A6, daarbij hebben we lang staan kwijlen.
Dat is vond ik dus terug op de lak toen ik weer bij de auto kwam :lol

De kleur is trouwens Daytona grijs, dat is meer grijs dan zilver.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.