• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben ze voor de vrouwelijke detailers onder ons (ik bijvoorbeeld) deze swirlpolice dan ook in mannelijke versie ? Graag met ontbloot bovenlijf.....

Soepergrover zei:
Eens kijken of we Tim en Bert zo gek kunnen krijgen...

Niet om Tim en Bert nu te beledigen :schaam , maar ik wil dan wel vergelijkbare mannen zoals jullie de vrouwen willen. Dus wel mannen a la Chippendales (mag/moet wel een stuk minder gladjes). Aangezien er een stuk minder vrouwelijke detailers zijn, is 1 man dan wel genoeg. Weet niet of hij ons dan aankan, maar dat is zijn zorg :-b

Je hoeft geen vrouw te zijn om van (mooie) mannen te kunnen genieten.

:)_[]

Voordat dit uit de hand gaat lopen... on-topic blijven graag en:

11. Foto's en video’s zijn enkel toegestaan als deze toonbaar zijn voor alle leeftijdscategorieën, inclusief de avatars.

:-"

Dat is waar. Even niet aan gedacht (hoewel ik zeer open minded ben). Maar dan nog is de verhouding waarschijnlijk zo dat er meer mannen zijn die de vrouwen liever zien dan de mannen.

Ach joh, bewaar het geld lekker voor een goed stukje eten op een detail dag bijvoorbeeld :-d
Chippendales of pitspoezenpolitie... allemaal show en nep en dan sta je daarbij met je mond vol tanden haha

Natuurlijke schoonheid bij mannen en vrouwen is veel meer te waarderen :-)^
Je komt ze maar weinig tegen vrouwen die net zo enthousiast bezig zijn met hun auto als mannen helaas maar ze zijn toch wel een beetje in opmars denk ik?!

Had weleens een ex-vriendin die vond mijn auto/hobby net zo leuk als mijzelf, steekt wel aan hoor en tof!

Ondertussen zelf de tijd gevonden om mij hier eens een account aan te maken :-d .

Eerst en vooral wil ik de carclean groep bedanken voor de zeer fijne dag, met enorm veel leuke actie's.
Met op het einde van de dag een enorm leuke verrassing: de best of shine, hartelijk dank hiervoor!

Ook wil ik iedereen bedanken voor de mooie foto's die er gemaakt zijn die dag!:-)^

Voor dat iemand het in zijn hoofd haald .... Nee ik ga niet als swirlpolice ala chippendale 8d fungeren

Status
Niet open voor verdere reacties.