• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
We geven de uitdeukers, net als vorig jaar de lijst met inschrijvers en zij proberen de lijst op volgorde van inschrijving af te gaan. :ja
 
Ik zoek nog steeds een partner om evt samen op de motor richting het event te rijden vanaf omgeving Breda. Iemand interesse?

Als diegene dan spullen kopen kan ik ze eventueel langs droppen de volgende dag. Mijn stiefvader gaat namelijk wel gewoon met de auto.
 
Jammer dat de aanbiedingen en goodiebags er ook niet zijn voor de mensen die van de week via internet spullen bestellen ;)
jullie zitten voor mij niet in de buurt en mijn vrouw moet op die dag werken en dan zit ik dus met 3 kids thuiz

Mark
 
opelmark zei:
Jammer dat de aanbiedingen en goodiebags er ook niet zijn voor de mensen die van de week via internet spullen bestellen ;)
Als dat wél zo was geweest, dan had die hele SDD ook niet gehoeven.


webshop zei:
e dag start om 11.00u en zal tot ongeveer 21.00u duren. 'Deelname' is gratis en je kunt komen en gaan wanneer jij dat wil. Inschrijven is wel noodzakelijk, zo kunnen we goed zien hoeveel mensen we mogen verwachten.

Dus.... gewoon komen met de kids en als je het zat bent, of de kids, dan ga je weer.

;)
 
Lopen is nogal een eind hoor aangezien mijn vrouw de auto mee heeft naar haar werk :-"
En bovendien de drie kids van mij rond laten lopen rond al die nette auto's, ik zou geen seconde rust hebben en ik geloof dat ze met handboeien op hun rug niet rond mogen lopen :D
 
Je hebt gelijk hoor, ik zou er ook niet aan moeten denken om daar met drie kinderen rond te lopen die allemaal een andere kant op willen.
 
Net mn verlanglijstje bijgewerkt zoals verzocht in de mailing.... :-" Hopelijk komt er op de dag zelf niet meer bij :-b
 
opelmark zei:
Lopen is nogal een eind hoor aangezien mijn vrouw de auto mee heeft naar haar werk :-"
En bovendien de drie kids van mij rond laten lopen rond al die nette auto's, ik zou geen seconde rust hebben en ik geloof dat ze met handboeien op hun rug niet rond mogen lopen :D

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Zie je al twee van 9 en een autistische zoon van 14 met zo'n ding om rondlopen :D
vandaag eens kijken of ik een bestelling de deur uit kan doen, dan moet tante post er maar voor zorgen.
 
Morgen even de verlanglijst maken:)

Op facebook stonden al fotos van de give aways zag ik:heart_eyes:
 
Ergens in de buurt afspuiten?

Voor zover ik weet, is de dichtsbijzijnde wasbox de BP Emerald in Delfgauw.

Vanaf daar is het nog een minuutje of 10 binnendoor rijden via de N470 en N471 naar Carclean.

En anders is er aan de overkant nog altijd een wasstraat :grinning:
 
Ik heb eigenlijk 2 vragen met betrekking tot zaterdag; de DAP is die dag in de aanbieding. Moet ik echt stipt om 11u in de rij gaan staan om niet het risico te lopen dat hij uitverkocht is, of zijn er waarschijnlijk wel genoeg? Of krijg je dan evt een tegoedbon om de set af te halen wanneer hij weer op voorraad is?

Daarnaast heb ik me alleen ingeschreven, maar wil een maatje van me ook mee om er wat van op te steken en wat spullen te kopen. Is dat een probleem?
 
mrs250 zei:
Ik heb eigenlijk 2 vragen met betrekking tot zaterdag; de DAP is die dag in de aanbieding. Moet ik echt stipt om 11u in de rij gaan staan om niet het risico te lopen dat hij uitverkocht is, of zijn er waarschijnlijk wel genoeg? Of krijg je dan evt een tegoedbon om de set af te halen wanneer hij weer op voorraad is?

Daarnaast heb ik me alleen ingeschreven, maar wil een maatje van me ook mee om er wat van op te steken en wat spullen te kopen. Is dat een probleem?


Voor alle aanbiedingen geldt: OP=OP en zolang de voorraad strekt. Nabestellingen zijn dus niet mogelijk.

Wel denken we genoeg voorraad te hebben. We hebben er dus niet een flauwe trekker van gemaakt, dus niet slechts een paar van op voorraad ofzo (wat helaas vaak genoeg wel voorkomt, ze misbruiken de aanbieding dan als trekkertje).

We gaan uit van het aantal inschrijvers. Als iedereen opeens iemand extra meeneemt, hebben we een probleem. We hebben het dus liever niet. De inschrijving is bedoeld om een goede indicatie te maken en om alles goed te laten verlopen.

Edit: Topic even gesplitst, we waren in de veronderstelling dat we in een nieuw topic bezig waren, maar dat was helemaal niet zo. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.