• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Archiebald zei:
Is het ook de bedoeling dat je als beginner zelf kan ervaren hoe een DAP werkt?
]d~^ Schrijf je anders in voor de polish battle. De eerste prijs ga je waarschijnlijk niet winnen,
maar je kunt in elk geval zo'n DAP vasthouden.

(en er is genoeg volk om je op de vingers te tikken) :lol
 
Archiebald zei:
Even voor de zekerheid,

Is het ook de bedoeling dat je als beginner zelf kan ervaren hoe een DAP werkt? Ik ben daar namelijk erg in geinteresseerd, maar kon het zo gauw niet terug vinden.

Tim zei:
Concept planning:

13.00u - 14.00u Demonstratie Polishing Power polijstmachines

15.00u - 16.00u Polish Battle

;)
 
NNL, Ik had het gelezen, maar ik ga er niet vanuit aan de slag te kunnen tijdens de demonstratie. (ruimte gebrek, drukte e.d)... En denk je dat ik mee ga doen met de battle als ik op die dag zo'n apparaat ga aanschaffen? :lol
 
Of schrijf je in voor een clinic enid juli bij carclean. Leer je uitgebreid werken met de DAP:-)^
 
Ik kom toch ook maar, na lang aandringen van Dennis vanmiddag..

Wassen kan in de buurt, op 800m afstand bij mij thuis.
Helaas al volgeboekt door mijzelf hoor ik daarnet....

Nee eerlijk, ik wil de Shine-Battle niet vervalsen, maar de deelnemer die van het verst weg komt mag zijn / haar auto wel even bij mij wassen!
 
[mod]Zou je a.u.b. niet telkens het direct bovenstaande bericht willen quoten? Dank[/mod]

Dat is tenminste een echt eind weg....

Vecht het maar uit allemaal, hier mag ÉÉN (1) (UNO) auto gewassen worden voor de detaildag.
Ik vind het het eerlijkst voor diegene die van het verst komt, als jullie anders beslissen dan hoor ik het wel.
De "winnaar" wordt hier vanzelf bekend en die PB ik mijn adres.
 
Ach, ik doe niet meer aan de show en shine, hoef mijn auto dus ook niet te wassen. Wat vliegen erop is geen ramp.
 
Hoogst waarschijnlijk zal ik moeten annuleren.Dat betekent dar er 3x uitdeuken zonder spuiten vrij komen. Tim?
 
Ik was wel weer als we weer thuis zijn! Kom voor de gezelligheid en om wat mensen te leren kennen. En natuurlijk voor PJ van DJ, stroopwafels liggen al klaar! (schijnt hij lekker te vinden) Best of shine zal ik toch nooit winnen :-b
 
Status
Niet open voor verdere reacties.