• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nu al zin in de dag. Ben benieuwd naar die nieuwe DAP. Helaas geen tijd voor de BBQ, moet nog met m'n vrouw naar de baby winkeltjes :).
 
even vraagje : zijn die voorwaarden voor de starterskit met dap tijdens die dag ook geldig via de webshop? Een collega geraakt er niet maar wil wel zo'n set aanschaffen.
 
Deze korting is alleen ter plaatse geldig en dus niet in onze webshop.

Let op! Ook de giveaways worden bij de afhaallocatie uitgegeven! Maximaal één giveaway per merk per klant!
Alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.
Aanbiedingen en kortingen zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of voordeelbundels.
 
ok Tim, niet goed gelezen dus; dan zal ik misschien iemand langs moeten sturen...ik kan er zelf ook niet geraken.
 
Paulus de Boskabouter zei:
Word voor ons helaas te laat. Dik drie uur autorijden om weer thuis te komen!

Nouwen! Gewoon doen!

Vorig jaar ook blijven hangen, en was heel leuk!

Daarnaast, is jouw stukje grond waar een vierkant gebouw op staat met een groot dak er op wat ook wel een woning wordt genoemd vanaf hier maar een uurtje is hoor! :D

Ooh, en zullen we allemaal een doos stroepwaffels meenemen voor PJ ? ]d~^
 
Ik moet ook 3 uur rijden om weer thuis te komen, maar toch maar besloten ook mee te doen met de barbecue :ja .
 
Uit de mail:

"- Tussen 11.00u en 13.00u - 20% korting op het gehele Meguiar's en Monello assortiment
- Meguiar's tas met brochure, detail guide, Gold Class Quik Wax 473ml en Gold Class Carnauba Plus Sample. Uitgifte vanaf 12.00u (200 sets)"

Mag ik hier uit begrijpen dat je een bonnetje krijgt als je om 11 uur koopt voor de giveaway om 12 uur?

"- 15.00u - 16.00u Polish Battle
- Tussen 15.00u en 17.00u - 20% korting op het gehele Polishing Power en Autoglym assortiment "

Is het dan voor de deelnemers aan de battle te hopen dat er nog wat over schiet na de battle?

:weetniet
 
Zit eigenlijk ook te twijfelen over de bbq. Aan de ene kant is het een leuk dagje uit, maar zit te twijfelen of ik het wel de hele dag uithoudt daar tussen al die glansofielen.
 
Niet twijfelen maar doen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, en meer mooie auto´s:party:
 
Voor het geval er onduidelijkheden ontstaan.

Tekst uit email en website komen niet overeen, stukje over de Give-Aways!
 
Ik kom ook! Neem mijn lelijkste bak mee, die helemaal onder de kalkvlekken zit. Kom er zelf niet uit waarmee ik moet beginnen, ga het advies van de experts maar scoren en opvolgen :)^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.