• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SUMMER SUNSET DAY - VRIJDAG 21 JUNI 2019!

Vanmorgen besteld, maar nog geen track and trace.
Acquafobia zal wel backorder staan. Hopelijk komt de rest wel.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Half zichtbaar op de foto's: er komt van Polishing Power ook een kleinere versie, wat zo te zien/voelen een concurrent van de Rupes Mini moet worden. Nadeel bij dit prototype is alleen dat de aan/uit knop niet fijn geplaatst is, en niet prettig werkt (vergelijkbaar met de DAP500 en DAP900V1 en DAP900V2). De schakelaar gaat vrij zwaar, waardoor je de complete machine kantelt/beweegt bij het aanzetten, ik begreep van Tim dat er nog gekeken wordt om dit aan te passen voor de definitieve versie.

Ik heb zelf geen foto's gemaakt, te druk met ouwehoeren en kijken. Overigens een heel gezellige dag geweest, waar - als je een klein beetje geluk had - toch nog wel een hapje te scoren was, ondanks dat vooraf aangegeven was dat je voor het vullen van de maag even een andere tent moest opzoeken.

Dank aan de medewerkers van CC en aan de mensen van de verschillende merken die vandaag een lange werkdag hadden.
 
Deze kerel kwam met ander speelgoed aanzetten zie ik... Gelukkig hoeft die niks mee te nemen
Screenshot_20190621-223714_Instagram.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw en Cordoba