Ik vind het serieus bizar dat jij 246 flessenAcquafobioAcquafobia hebt besteld. Wat ga je daar in hemelsnaam mee doen man?![]()
"Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname."
Stond toch duidelijk vermeld....
Ik vind het serieus bizar dat jij 246 flessenAcquafobioAcquafobia hebt besteld. Wat ga je daar in hemelsnaam mee doen man?![]()
Echter is het nogal een stuk rijden (Heen en terug +- 300km)
En hoe toepasselijk: in Oranje!Er stond een Smartje
Dus toch!ik heb alweer besloten dat ik er daar ook maar 1 van moet scoren
Als je wat minder aquafobia had besteld was mijn order ook verzonden. [emoji2]Ik heb om 05.10 besteld ofzo.
En mijn order word morgen geleverd.
Alle apparaten uit Azië zien er zo uit.
Orders die op verwerken staan, daar is iets mee. Er staat bijvoorbeeld ordercommentaar in, er is iets niet van voorradig enzovoort. Dus die moeten wij met de hand verwerken en dat duurt vanwege de actiedag langer dan normaal. In jouw geval hangt het op de Acquafobia zie ik. Die verwachten we begin volgende week weer binnen.Vanmorgen om 07:00 besteld maar nog steeds geen Track&Trace... Bestelling staat nog steeds op verwerken...hoe is dit bij jullie?
Gisteren hebben wij 70% van alle orders in kunnen pakken.Ik heb om 05.10 besteld ofzo.
En mijn order word morgen geleverd.
Nee hoor, normaal, dus buiten actiedagen om mag je verwachten dat we het dezelfde dag verzenden. Met dit soort acties, waar we een veelvoud van het aantal orders krijgen, kun je er vanuit gaan dat wij niet alles in één keer kunnen verwerken. Het kan dus iets langer duren.Als je vandaag hebt besteld, mag je ervan uitgaan dat je bestelling altijd de volgende dag binnen is
Exact.Tenzij er iets niet op voorraad is natuurlijk.![]()
Als je geen code invoert, krijg je een gift. We kunnen dat nog niet algemeen uitschakelen.Krijg je bij deze dag een gift erbij of is dat uitgeschakeld als je de kortingscode invoert? Want die heb ik wel bij de order staan nu.
Ja klopt, komt begin volgende week.Vanmorgen besteld, maar nog geen track and trace.
Acquafobia zal wel backorder staan. Hopelijk komt de rest wel.
Die kerel ben ikDeze kerel kwam met ander speelgoed aanzetten zie ik... Gelukkig hoeft die niks mee te nemen [emoji12]
Bekijk bijlage 118323
Die kerel ben ik@RoyR
Wij doen de import en distributie van CycleBoards. Zie www.cycleboard.com / www.cycleboard.nl (dit is nog de oude site, wordt bijwerkt nog).
Gisteren hebben wij 70% van alle orders in kunnen pakken.
Als je wat minder aquafobia had besteld was mijn order ook verzonden. [emoji2]
Ging je goed af toch bij de Rupes stand!@Jahe Nou inderdaad, ik was toch een beetje 'bang' van wetsanden maar als het eens uitkomt ga ik het zéker proberen (toch eerst op een sloop onderdeel denk ik....). Verder ben ik helemaal weg van de Ibrid en gebruik ik m met liefde.