• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SUMMER SUNSET DAY - VRIJDAG 21 JUNI 2019!

Echter is het nogal een stuk rijden (Heen en terug +- 300km)

Voor mij was het nog verder: bijna 400 km.
's Morgens om half 11 van huis vertrokken, rond kwart voor 1 aankomst.
Eerst een lekker bakkie koffie, en heerlijke broodjes werden geserveerd.
Bestelling geplaatst bij Joeri (als ik zijn naam goed schrijf) en meegenomen, stands / producten bekeken (machtig mooi apparaat die Monello Maestro; content dat ik 'm in pre-order heb staan), gezellig gesproken met Johan, Dennis, @Ric325i en een poos im Deutsch mit Herr Nanolex (danke fur die samples) en met Edwin van Rupes (samen met een dame, sinds kort aanwezig op dit forum dus vergeef me dat ik haar naam niet weet; diegene die al wel een Ibrid had maar nog geen 2 emmer-systeem), om vervolgens iets voor half 3 (dus nog geen 2 uurtjes aanwezig geweest) weer te vertrekken (toen zag ik ook de Skoda van @Cordoba geparkeerd staan; kon niet missen met dat Neon-groen).
Door de vrijdagmiddag-spits-drukte pas rond half 6 weer in mijn woonplaats.....

Was weer een "warm bad" om bij CC te zijn: bedankt @Tim en consorten voor weer een geslaagd uitje mijnerzijds!
 
Vanmorgen om 07:00 besteld maar nog steeds geen Track&Trace... Bestelling staat nog steeds op verwerken...hoe is dit bij jullie?
Orders die op verwerken staan, daar is iets mee. Er staat bijvoorbeeld ordercommentaar in, er is iets niet van voorradig enzovoort. Dus die moeten wij met de hand verwerken en dat duurt vanwege de actiedag langer dan normaal. In jouw geval hangt het op de Acquafobia zie ik. Die verwachten we begin volgende week weer binnen.
Ik heb om 05.10 besteld ofzo.
En mijn order word morgen geleverd.
Gisteren hebben wij 70% van alle orders in kunnen pakken.
Als je vandaag hebt besteld, mag je ervan uitgaan dat je bestelling altijd de volgende dag binnen is
Nee hoor, normaal, dus buiten actiedagen om mag je verwachten dat we het dezelfde dag verzenden. Met dit soort acties, waar we een veelvoud van het aantal orders krijgen, kun je er vanuit gaan dat wij niet alles in één keer kunnen verwerken. Het kan dus iets langer duren.
Tenzij er iets niet op voorraad is natuurlijk. ;)
Exact.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior en RoyR
Krijg je bij deze dag een gift erbij of is dat uitgeschakeld als je de kortingscode invoert? Want die heb ik wel bij de order staan nu.
Als je geen code invoert, krijg je een gift. We kunnen dat nog niet algemeen uitschakelen.
Vanmorgen besteld, maar nog geen track and trace.
Acquafobia zal wel backorder staan. Hopelijk komt de rest wel.
Ja klopt, komt begin volgende week.
Deze kerel kwam met ander speelgoed aanzetten zie ik... Gelukkig hoeft die niks mee te nemen
Bekijk bijlage 118323
Die kerel ben ik :) @RoyR

Wij doen de import en distributie van CycleBoards. Zie www.cycleboard.com / www.cycleboard.nl (dit is nog de oude site, wordt bijwerkt nog).
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Jahe Nou inderdaad, ik was toch een beetje 'bang' van wetsanden maar als het eens uitkomt ga ik het zéker proberen (toch eerst op een sloop onderdeel denk ik....). Verder ben ik helemaal weg van de Ibrid en gebruik ik m met liefde :heart_eyes::heart:.
 
  • Leuk
Reactions: Jahe
@Cordoba je kan me inderdaad hebben zien lopen, liep alleen, en het was voor het eerst dat ik naar zoiets ben geweest. Dus als je iemand heb zien lopen die een zenuwachtig gezicht had was ik t zéker :joy::joy:
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Wel leuk die cycleboards.
Helaas mag je er in NL nog niet de openbare weg mee op...
Dit is jammer want het heeft zeker een meerwaarde voor bijvoorbeeld forensen die per ov reizen.
Ik heb afgelopen weekend in Parijs op een elektrische step gereden, super easy :cool:
 
  • Leuk
Reactions: Tim en RoyR