• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Suze's avontuur

Dank voor de reacties.

@Buurman , ik had wel krassen gezien, maar dat het zo erg was, zag ik pas op de foto. Ik heb geen idee wat de vorige eigenaar met deze auto heeft uitgespookt. De krassen zitten vooral op het dak en de motorkap.

Je hebt de auto al een tijdje toch? Waren ze minder zichtbaar door iets van een glaze die er nu is afgepoetst ofzo? Als ik het zo zie zou je zeggen dat het eerder heeft moeten opvallen ...

• Leuk
Reacties: Suze
Ik heb Suze nu 1 jaar en 4 maanden. Ik heb zeker eerder gezien dat er veel krassen waren, maar het is maar net hoe het licht erop valt hoeveel je ervan ziet.

Lekkere krassen! Valt waarschijnlijk wel goed te verbeteren door machinaal te polijsten. Vaak zit er ook een soort van vervuiling in de krassen. Als je dit polijst, verwijder je de toplaag van de kras. En omdat de vervuiling dan verdwijnt. Vallen de krassen al een stuk minder op.