Ik heb geen specifieke ervaring met die van Meguiars, maar bij vrijwel elke de-ironizer is het verstandig om na het aanbrengen even te wachten (typisch 1-2 minuten) en dan met velgenborstel, mitt of microvezelspons de de-ironizer opnieuw te verdelen (ook wel agiteren genoemd), waarbij je ziet dat het opnieuw gaat reageren. Dat opnieuw reageren komt omdat op sommige plekken veel ijzer aanwezig is, en er een tekort is aan de-ironizer om alle ijzer los te weken, op andere plekken is weinig of geen ijzer aanwezig en blijft er de-ironizer over. Sommigen doen dat opnieuw agiteren meerdere keren.Zo, de twee voorbanden zijn gedaan. Iemand heeft geholpen met het zware werk, waar ik erg dankbaar voor ben. De velgen waren na een kwartier goed afgekoeld, dus ik heb niet lang hoeven wachten. Er was ook een HD, wat ook fijn was.
De de-ironizer van Meguiars deed weinig, zie foto. Hier en daar een streepje paars. Doe ik iets fout? Ik spray het royaal op de velg. Na 30 seconden spuit ik het weer af, zoals op de site van CC staat.
Bekijk bijlage 183352