• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Suzuki Jimny....nachtmerrie!

Rise and Shine

Detailing rookie
24 jul 2009
56
0
Eigenlijk had ik deze auto afgelopen weekend zullen doen, maar er kwam iets tussendoor.
Binnenkort zal ik er toch aan moeten geloven om deze nachtmerrie aan te pakken.
Oordeel zelf.....8-o

jimny014.jpg

jimny012.jpg

jimny011.jpg

jimny013.jpg


jimny002.jpg


jimny003.jpg


jimny005.jpg


jimny007.jpg


jimny009.jpg


jimny010.jpg


En zo dus de hele auto.....:sob:

Wens me sterkte...
 
nachtmerrie? of ultieme uitdaging?

ervaring leert me dat deze auto's over het algemeen heel makkelijk heel netjes worden :grinning:
 
Die dingen zijn toch om mee het terrein in te duiken:ja
Deze valt nog mee beetje krassen van de takken, nog weinig deuken omdat die keer op de zijkant is gegaan:D
 
Tja, het kan bij deze auto alleen maar beter worden! Maar ik denk wel dat je even de tijd zult moeten inplannen.
Wanneer begint het ski-seizoen weer.....
Ben benieuwd naar je resultaten straks.
 
wat een krassen, dofheid, swirls... het volledige pakket! =-o
Ga je de lak ook bijwerken waar de krassen door de kleur heen zijn?
Iig succes, wordt achteraf mooi om na al het werk ernaar te kijken en te denken: "damn, ik ben goe" :D
 
Pas je wel op dat je niet teveel krassen eruit wilt halen, anders wordt het een koeienprint. Veel plezier met de uitdaging.
 
Ik dacht bij de eerste foto's: valt wel mee met de nachtmerrie. Alleen wat weinig glans .... maar toen de volgende foto's 8-o Geven die strepen de bereikte sneeuwhoogte aan? :D Stevige maar leuke klus. Veel succes!
 
Rise and Shine zei:
Eigenlijk had ik deze auto afgelopen weekend zullen doen, maar er kwam iets tussendoor.
Binnenkort zal ik er toch aan moeten geloven om deze nachtmerrie aan te pakken.


Ennnn ?????? is deze nog gedaan voor de sneeuwval, of ben je d'r niet meer aan toegekomen:)
 
Helaas niet, het vriest dat het kraakt hier en er ligt al aardig wat sneeuw. Het hielp ook niet dat de eigenaar zijn afspraken niet na kwam.. Maar ik heb geduld.
 
In februari 2010 heb ik ook een Suzuki Jimny op het programma staan, een cabriolet met hardtop, kleur zwart ! Ik was wel benieuwd naar je detail, maar ik heb nog even de tijd zie ik ! ;)