• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Swirls in de lak NA een Teflon behandeling?!

Hallo, daar ben ik weer. Ik heb even bewust wat afstand genomen van dit hele gebeuren, omdat ik er wel zo chagrijnig van werd. En dat is natuurlijk niet de bedoeling!

In de tussentijd heb ik het beloofde geld eindelijk ontvangen van bedrijf x. Ik moest er wel tot twee maal telefonisch om vragen, en het ging niet van harte. Ineens kwam bedrijf x met het volgende: "jij laat de behandeling opnieuw uitvoeren bij een ander bedrijf, komt naar mij om het resultaat te laten zien, en dan krijg je van mij geld". Dat hadden we niet afgesproken, en dat pikte ik dus niet. Bovendien moet er eerst nog herstelwerk aan de lak worden gedaan door het spuitbedrijf (motorkap en nog een paar plekjes). Na enig aandringen stond het geld op mijn rekening.

Ik ben ook bij Harold geweest.Hoewel ik de auto al twee maal (!) had gewassen, zat er nog steeds behoorlijk veel van die teflon-meuk in de hoeken, randen, op de sierstrips, etc. Ik zal niet namens Harold spreken, maar zijn reactie bij het zien van de auto zei mij genoeg... Met Harold heb ik afgesproken dat ik de auto bij hem breng voor een behandeling, als het spuitwerk is afgerond.

Vandaag heb ik bedrijf x gemaild met een herinnering aan onze gemaakte afpraken. Het wachten is nu dus (weer) op een reactie van bedrijf x. Het lijkt hem niet zo veel te interesseren. Anders had hij wel alles op alles gezet om het probleem z.s.m. op te lossen.

Wordt vervolgd.
 
Tsunami69, dank voor je tip. Ik ga voor die uit Naarden/Eemnes (tegenwoordig Naarden/Huizen) ;)

De foto's zijn inderdaad genomen langs de dijk tussen Muiden en Muiderberg. Goed gezien!