• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Systeemupdate!

De site is weer online zo te zien, maar er zit een fout in. Als je iets in de winkelmand plaatst, dan is de prijs van het product ineens hoger. Prijs is dan de productprijs + 21% btw. Foutje ergens denk ik? Bijv. Bead maker, is 13,49, in de winkelmand 16,32
 
De site is weer online zo te zien, maar er zit een fout in. Als je iets in de winkelmand plaatst, dan is de prijs van het product ineens hoger. Prijs is dan de productprijs + 21% btw. Foutje ergens denk ik? Bijv. Bead maker, is 13,49, in de winkelmand 16,32
We moesten een nieuwe BTW-configuratie instellen, maar dat duurde even. In de tussentijd gingen de bezoekers en bestellingen natuurlijk door. Dus er zijn een paar orders met verkeerde BTW doorheen geglipt. Gaan we nog herstellen. Nu staat alles weer netjes en is alles als het goed is ingesteld. :D
 
Na de update krijg ik de aanbiedingen en nieuwe producten niet meer te zien (blanco pagina). Wanneer ik de directe link ( https://www.carclean.com/nl/nieuw.html ) gebruik krijg ik onderstaande foutmelding:

119088


Al in privé modus en gewone modus geprobeerd... hoor er niemand anders over dus mogelijk geïsoleerd issue?

iPhone 7
iOS 12.3.1
 
Bij de link uit jouw bericht krijg ik die 404 ook (Firefox / Windows 10)
Zonder .html (zoals via de navigatie) gaat het wel goed
 
Ok, nog verder gechecked en het blijkt dat het vanaf de homepage niet lukt...

Standaard benader ik de site door op de link te klikken boven aan het forum. Vanuit daar op de menu knop linksboven en dan op nieuw of aanbiedingen... niets

Wanneer ik eerst een (willekeurig) product aan tik, dan kom ik er wel via het menu.
 
Ik vraag me af of het met de update te maken heeft, maar zal het hier maar melden.

119106


Zie screenshot.

Verder staan bij de nieuwe items ook de aanbiedingen.
 
Ik ervaar een probleem met het lezen van de product reviews, als ik naar de volgende tab klik kom ik weer uit op de hoofdpagina. Klik ik dan weer op beoordelingen (bovenaan met sterretjes) gaat hij wel naar de volgende tab? Nog meer mensen last van?

Note: alleen in de mobiele versie ervaar ik het, zet ik hem op bureaublad versie heb ik nergens last van..

Edit: my bad, zie nu dat ze niet meer automatisch uitklappen en moet je dus weer op beoordelingen klikken om de volgende tab te zien..