Het kwam doordat het product "LeatherSet"dus aan elkaar geschreven heette, en er daarnaast niet bij de zoekwoorden los "leather set" was ingegeven. Bedankt voor de tip!
Het kwam doordat het product "LeatherSet"dus aan elkaar geschreven heette, en er daarnaast niet bij de zoekwoorden los "leather set" was ingegeven. Bedankt voor de tip!
Het klopt dat het niet met elkaar correspondeerde. Op sommige dagen was het zó druk, dat we de slottijd terug moesten zetten. Alleen kost het teveel tijd om dat dan op alle plekken óók terug te zetten. Vandaar dat we dat dan alleen op de homepage hebben gedaan. Liefst passen we het helemaal niet aan, maar drukte en personeelstekort dwingt ons soms daartoe.Hier gaat volgends mij iets mis...
(homepage)
Bekijk bijlage 162602
(als je er op klikt)
Bekijk bijlage 162603
De SiOne hoort daar thuis, want bevat ook een licht polijstmiddel (all in one). De Scholl W6 Black Coatwax heb ik aangepast naar de juiste categorie ("wax in vloeibare vorm" en "sealant"). Thanks!Wat doen deze items bij de polijstmiddelen in https://www.carclean.com/nl/apparaten/polijstmachines/polijstmiddelen-voor-polijstmachines?p=2
Bekijk bijlage 161764Bekijk bijlage 161762
Sorry, maar nu klopt het zeker niet meer. Ik heb hier de P&S Absolute bij mij staan en dit staat op het etiket.Bij P&S Absolute staat er ook een fout bij de verdunning. Moet 1:64 zijn ipv 1:46
Bekijk bijlage 166468
Dit is nu misschien geen groot probleem, maar het klopt gewoon niet met wat op de fles van de P&S Absolute staat.