• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Taal- en spelfouten op de site gevonden? Meld ze in dit topic!

Fellow

Detailing guru
17 sep 2021
107
108
Ik heb geen spelfout gevonden, maar een fout in de werking van de site. Als dit bericht beter past in een ander topic dan hoor ik het graag.

Als ik de website via mijn Smartphone bezoek gaat er soms wat fout m.b.t. het toevoegen van producten aan de verlanglijst. Het euvel deed zich zojuist voor bij de Gyeon Q2M TireCleaner, maar ik heb het in de afgelopen maanden bij meer (maar zeker niet alle) producten gehad.

Wat er gebeurt: ik druk op het hartje om het product aan mijn verlanglijst toe te voegen. I.p.v. het pop-up scherm van de verlanglijst word ik vervolgens naar de 'mijn account' pagina doorgestuurd. Als ik dan weer op terug klik dan krijg ik (soms) opeens wel het verlanglijst pop-up scherm, waarna ik het product aan een specifieke lijst kan toewijzen.

Elva Chan

Creator of Bling
12 okt 2021
34
20
Ik heb geen spelfout gevonden, maar een fout in de werking van de site. Als dit bericht beter past in een ander topic dan hoor ik het graag.

Als ik de website via mijn Smartphone bezoek gaat er soms wat fout m.b.t. het toevoegen van producten aan de verlanglijst. Het euvel deed zich zojuist voor bij de Gyeon Q2M TireCleaner, maar ik heb het in de afgelopen maanden bij meer (maar zeker niet alle) producten gehad.

Wat er gebeurt: ik druk op het hartje om het product aan mijn verlanglijst toe te voegen. I.p.v. het pop-up scherm van de verlanglijst word ik vervolgens naar de 'mijn account' pagina doorgestuurd. Als ik dan weer op terug klik dan krijg ik (soms) opeens wel het verlanglijst pop-up scherm, waarna ik het product aan een specifieke lijst kan toewijzen.
We hebben het probleem ook geconstateerd, heel vervelend. We gaan ermee aan de slag, alleen vrees ik dat het nog wel ff zal duren voordat het opgelost is :worried:

• Leuk
Reactions: Fellow

RoyR

Detailing guru
3 jan 2015
4.826
193
25
Zwolle
Klein foutje in de omschrijving van de Stjärnagloss Gummi.

Banden- en trimdressing met satijnen afwerking zonder strepen na het aanbrengen
Stjärnagloss Gummi Tyre and Trim Dressing is de perfecte oplossing voor het regelmatig onderhoud van je banden, rubbers en ongespoten kunststof delen. Gummi glijdt gemakkelijk over het oppervlak zonder uitlopers op je lakwerk.
Laat het product een paar minuten intrekken na het aanbrengen en wrijf vervolgens even na met een zachte microveldoek. Het resultaat is een satijnen finish zonder vettig aan te voelen en vlekt niet als het heeft geregend. Het haalt zelfs de kleur op van verweeerd kunststof. Voor optimaal resultaat maandelijks aanbrengen.
Eén gemakkelijk product voor al je rubbers en kunststof: Gummi!

Gixxer

Detailing chief
30 jun 2012
137
85
Oost-Vlaanderen
Kopieer

IMG_5545.jpg

• Leuk
Reactions: RoyR

Elva Chan

Creator of Bling
12 okt 2021
34
20
@Gixxer Ik heb deze fout doorgezet naar mijn collega. De bevoegdheid om menu's en structuren aan te passen heb ik niet, maar de fout is weldegelijk opgemerkt :)

• Leuk
Reactions: Gixxer

Aficior

Detailing guru
Tester of Bling
10 jun 2009
3.654
193
58
Haarlemmermeer
Ik had een verlanglijst gemaakt, maar wilde achteraf die naam veranderen voor mijn herkenbaarheid. (Ik heb er meerdere).
Dit is prima mogelijk door de verlanglijst te selecteren en dan de naam aan te passen.
In die aanpassen-mode wordt er meteen een button getoond om e.e.a. te bevestigen / op te slaan.
Ik denk dat de tekst Bespaar helaas verkeerd vertaald is en dat het moet zijn Opslaan of iets van die strekking.

Carclean correctie.JPG