• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Taal- en spelfouten op de site gevonden? Meld ze in dit topic!

  • Leuk
Reactions: RoyR en GeBas
Hier gaat volgends mij iets mis...
(homepage)
Bekijk bijlage 162602
(als je er op klikt)
Bekijk bijlage 162603
Het klopt dat het niet met elkaar correspondeerde. Op sommige dagen was het zó druk, dat we de slottijd terug moesten zetten. Alleen kost het teveel tijd om dat dan op alle plekken óók terug te zetten. Vandaar dat we dat dan alleen op de homepage hebben gedaan. Liefst passen we het helemaal niet aan, maar drukte en personeelstekort dwingt ons soms daartoe.
 
SpeeDJ: Nu wel ;), excuses
Ik wil toch nog een keertje zeuren, volgens mij is de 1 Liter fles nu gebruikt i.p.v. de 250ml zie:
Scherm­afbeelding 2023-09-21 om 20.54.34.png


250ml versie:

menzerna_ppu_2in1_250ml.jpg
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Het viel mij op dat er producten zijn met reviews maar als je deze wilt bekijken staat er "geen reviews beschikbaar".
Bv. Auto finesse finale heeft zogezegd 9 reviews maar er is geen enkele te zien onderaan de pagina.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Bij de claytowel van The Ragcompany (https://www.carclean.com/nl/the-rag-company-ultra-clay-towel-30x30cm.html) staat dat op de site vermeld de doek niet in water ondergedompeld mag worden. Dit kan wel gewoon, alleen wordt afgeraden om langdurig in water te laten weken (deze info van The Ragcompany site gehaald).

Verder misschien handig om er verder bij te vermelden dat:
  • De doek niet icm een tar- and glue remover gebruikt mag worden, omdat dat de kleilaag oplost.
  • Na gebruik onder kraan kan worden afgespoeld met lauw water. Bij wat hardnekkigere vervuiling kan milde apc oplossing (1:20) worden gebruikt om doek schoon te maken.
  • Na afspoelen op rekje laten drogen en kan als droog is weer in verpakking worden bewaard.
Hieronder wat extra filmpjes om misschien op site erbij te plaatsen:



 
Laatst bewerkt door een moderator:
URL - standaard
Titel -
NexDiag

NexPTG Standard (Standaard) Plus Lakdiktemeter​


De Standaard (Plus) versie maakt testen van een laklaak (laklaag) snel en effectief.
  • Ondersteundende software: iOS / Android


De NexPTG Professional is een zeer geavanceerde model van de meter, waarmee je nauwkeurige metingen kunt uitvoeren, zelfs op gebogen oppervlakken.

De Professional-versie maakt metingen met nog grotere nauwkeurigheid dan de Standaard (Plus) en versie.
  • Ondersteundende software: iOS / Android
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator: