ex-mooseman;319615 zei:de micron die je op die manier laat verdampen, zal heus het verschil niet maken in de balans of onbalans van je wiel.
Luziano;319703 zei:Tegen de tijd dat jij dat verschil gaat voelen heb je al minstens 5 setjes banden versleten en dus al nieuw slaglood...
Eelco;319200 zei:Denk dat er verschillende soorten/legeringen plaklood in omloop zijn bij de diverse bandenbedrijven, ik heb iig al verscheidende groen/gelig zien uitslaan na IronX.
Verder geen probleem, ze ontploffen niet, en rotten ook niet weg, verkleuren hooguit een beetje.
Je kunt ze evt. nog even opnieuw grijs of zwart (of welke kleur dan ook) verven na de behandeling, in het geval dat ze wel verkleurd zijn.
Een vieze niet ontvette ondergrond zorgt ervoor dat het plakgewicht los laat. Waarschijnlijk was het er ook af gegaan als jij iron-x niet gebruikt had.Marcel.;333066 zei:Plak lood laat bij mij wel los door iron-x
trinity999;323761 zei:Diegene die op mijn velgen slaglood gebruikt om de velgen te balanceren, die krijgt van mij een slag zodat die zelf 14 dagen ongebalanceerd rond loopt en een vette schadeclaim.