• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Terug van weggeweest: Sonax

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
sonax.webp

Na een afwezigheid van 5 jaar, is Sonax weer terug in het assortiment van Carclean.com!

We maken een start met de Xtreme en de Premium Class lijn en tevens hebben we wat producten uit het professionele assortiment: de Profiline (waaronder de populaire Polymer Netshield)!

De bovengenoemde producten zijn inmiddels uit voorraad leverbaar.

In de loop van dit jaar, zal het Sonax assortiment verder worden uitgebreid.

Klik hier voor het Sonax assortiment van Carclean.com

Sonax-Premium-Class-Nano-paint-coating_big_padded.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag me af hoe de alcantarareiniger is.....]d~^

Maar even serieus: Is er een andere importeur gekomen oid?

We hebben in de afgelopen maanden meermaals contact gehad met Sonax, Sonax is bij ons op bezoek geweest, we hebben een aantal goede gesprekken gehad en op basis daarvan vonden beide partijen dat het tijd was om vooruit te kijken en een nieuwe samenwerking te starten.

5 jaar is een lange tijd! En Sonax heeft niet stilgezeten qua productassortiment. Wij vinden dat er erg mooie producten tussen zitten die niet in ons assortiment mogen ontbreken.

Mooi! Als jullie er een goed gevoel over hebben ,dan heb ik dat ook! Ik denk dat meerdere forummers/ vaste klanten het daarmee eens zijn.

Ik weet niet hoe en wanneer, maar ergens heeft Sonax een Halfords cq. Turtle Wax imago bij mij gekregen. Misschien onterecht en is het tijd om Sonax het tegendeel te laten bewijzen. Dat CC er enthousiast over is, is iig positief.

Waar ik zelf ervaring mee heb, zijn de XTREME producten. Hier zitten een aantal mooie producten bij. Ik heb nu de Xtreme Detailer en Xtreme Protect&shine (Netshield) en die gaan we binnenkort maar eens testen :) (Al is de winter niet echt een goede periode om dit te doen..)

LB;351264 zei:
Ik weet niet hoe en wanneer, maar ergens heeft Sonax een Halfords cq. Turtle Wax imago bij mij gekregen. Misschien onterecht en is het tijd om Sonax het tegendeel te laten bewijzen. Dat Carclean.com er enthousiast over is, is iig positief.

Ik denk dat de "gewone" lijn (o.a. de rode verpakking te koop bij de bouwmarkt of Halfords) wel vergelijkbaar is met Turtle. Maar o.a. de Xtreme lijn is mooi spul :-)^

Met de 340ml bus (die Carclean.com levert) kan je 3-4 auto's doen volgens Sonax.

Ik zag op youtube dat 1 puf genoeg is voor 1 plaatwerkdeel, het lijkt me dus wel. Ik ga deze zeker testen! Ik wacht nog even op de herintroductieactie...:-b

Hmm, Dat netshield lijkt me leuk voor een winterdetail voor volgende week...

Is het goed aan te brengen met dit weer? En is lees een paintcleaner, bedoelen ze dan meer de richting van Rejuvenate of Eraser ?

Grtz

Ik heb zo'n polish-bol (bal) gehad en nu is de poetsvrouw ermee vandoor...........werkte erg prettig moet ik zeggen !

https://www.Carclean.com/product/Sonax/Premium_Class_Saphir_Power_Polish_kit_250ml_200_941_102697

Als ik deze apart kan vinden gaat ie zeker bij een volgende bestelling zitten.

De velgenreiniger heb ik reeds in mijn bezit , de auto-onderdelen-shop ( waar ik onlangs nog een werkbak + race-krik kocht ) had daar veel lof over en heb voor de aardigheid dan maar zo'n flacon gekocht :ja

https://www.Carclean.com/product/Sonax/Xtreme_Velgenreiniger_500ml_230_200_100382

Nu nog wachten op een beetje beter weer ......