hierbij een korte Test van Iron-X op roest.
Mijn ketting van mijn motor was een beetje aangeroest door de pekel van de afgelopen maanden.
deze heb ik dus ingespoten met iron-X samen met de achtervelg en achterbrug.
hier kwam wederom pikzwart/paars water vanaf zoveel verontreiniging heeft het opgelost.
de onderdelen waren al gereinigd met WB 1:10 en 1:4 en Autoglym Engine cleaner.
dat dit allemaal ook echt zo was moeten jullie me maar even op vertrouwen want heb er geen foto's van.
van de volgende test heb ik wel foto's
namelijk 1 roestige sleutel en 1 roestige schroef in een bakje met iron-X leggen.
ik heb dus een sleutel en een schroef in een bakje (Buiten) gelegd, en ingespoten met Iron-x
dit heb ik voor 10 a 15min laten staan.
het water was wederom zwart a paars. maar het zag er allemaal nog het zelfde uit.
maar toen! draaide ik de schroef om.
Tadaa resultaat
Mijn ketting van mijn motor was een beetje aangeroest door de pekel van de afgelopen maanden.
deze heb ik dus ingespoten met iron-X samen met de achtervelg en achterbrug.
hier kwam wederom pikzwart/paars water vanaf zoveel verontreiniging heeft het opgelost.
de onderdelen waren al gereinigd met WB 1:10 en 1:4 en Autoglym Engine cleaner.
dat dit allemaal ook echt zo was moeten jullie me maar even op vertrouwen want heb er geen foto's van.
van de volgende test heb ik wel foto's
namelijk 1 roestige sleutel en 1 roestige schroef in een bakje met iron-X leggen.
ik heb dus een sleutel en een schroef in een bakje (Buiten) gelegd, en ingespoten met Iron-x
dit heb ik voor 10 a 15min laten staan.
het water was wederom zwart a paars. maar het zag er allemaal nog het zelfde uit.
maar toen! draaide ik de schroef om.
Tadaa resultaat
Laatst bewerkt door een moderator: