Ik zie mijn slaapzak niet als rukbunker of slaaptent.
FapTent! Die hou ik erin. Hobby in de FapTent; Vermaak voor de échte vent.
FapTent! Die hou ik erin. Hobby in de FapTent; Vermaak voor de échte vent.
Maar in de beschrijving staat toch ook duidelijk 15-25 graden! Waarom daar van afwijken?
True! Maar het was ruim boven de 25 graden overdag, dus wilde sowieso niet overdag de coating aanbrengen. (In de avond gedaan) Maar goed ook, want nu weet ik dat dit ook niet verstandig is.
Hey kerel!Duidelijk. Ik kan die temperatuur ook niet zo snel vinden, stond dus alleen in de mail?
Volgens mij houdt dat dus ook in tot 11, eigenlijk gelijk aan Gyeon of Nanolex. pH schaal is 1-14 als ik me de middelbare school goed herinner, van basisch naar zuur, dus tot 11, vrij zuur, zou ook Sonax moeten blijven zitten.
En hier weer doorrrr dus Heb je al enig idee wanneer je een nieuwe test gaat doen? @Quantoxx
U heeft de tijd en moeite genomen om de CC36 van SONAX te testen voor Carclean.com en hiervan verslag te doen op het forum (inclusief uitgebreid beeld en videomateriaal) . SONAX waardeert deze inzet zéér.
Ik vermoed dat Sonax zich nog wel een akefietje weet te herinneren betreffende een alcantara reiniger.... Vandaar dat ze zo meewerken.